عصر بازار

جمع آوری بیش از ۸۰ میلیارد تومان وجه نقد از صندوق های صدقات

عصر اعتبار- آقا محسنی گفت: درسه ماهه نخست امسال، ۸۰ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان وجه نقد ازصندوق‌های صدقات جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از ۸۰ میلیارد تومان وجه نقد از صندوق های صدقات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقا محسنی رئیس اداره هماهنگی و اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران اظهار کرد: در سطح استان تهران 367 هزار صندوق صدقات کوچک وجود دارد همچنین 12 هزار و 100 صندوق صدقات در اماکن و 28 هزار و 700 صندوق صدقات در معابر وجود دارد.

    او با بیان اینکه جمع آوری مبلغ موجود در صندوق‌های صدقات در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ممنوع بود، گفت: درحال حاضر با تدابیر اتخاذ شده مبالغ درحال تخیله است.

    آقا محسنی افزود: درسه ماهه نخست امسال 80 میلیارد و 195 میلیون تومان وجه نقد ازصندوق‌های صدقات جمع آوری شده است که در مواردی از جمله امورات معیشتی، درمان، جهیزیه، دانش آموزان، ودیعه مسکن و اجاره بها مصرف می‌شود.

    رئیس اداره هماهنگی و اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: در این روز‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور شهروندان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین  پرداخت صدقات و نزورات خود را پرداخت کنند.

    او با بیان اینکه همکاران ما در کمیته امداد با مشترکان همیشگی تماس می‌گرفتند و روش‌های نوین پرداخت صدقات را اعلام می‌کردند و با اعلام شماره حساب راه‌های پرداخت صدقات را تسهیل می‌کردند، تصریح کرد: هم وطنان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بانی خیر، کد دستوری یو اس اس دی، و... صدقات خود را پرداخت کنند.

    آقا محسنی ادامه داد: میزان صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش و یا کاهش چشم گیری نداشته است چراکه روش‌های جایگزین به خوبی توانسته جوابگوی روش‌های حضوری شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی