عصر بازار

آذربایجان شرقی امسال بالاترین رشد صدقات را در کشور داشته است

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این استان امسال بالاترین رشد صدقات را در کشور داشته است.

آذربایجان شرقی امسال بالاترین رشد صدقات را در کشور داشته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، محمد کلامی ظهر امروز شنبه در دیدار خیران استان با امام جمعه تبریز با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های فرهنگی و انقلابی مددجویان و خودکفایی آنها هدف اصلی ما است، گفت: کمیته امداد آمادگی دارد در روزهای سخت با روحیه جهادی در صحنه حاضر باشد و از این جهت همه مسئولین و مردم دلگرم باشند.

    وی با تاکید بر اینکه خیران انسان‌های فرهیخته از جنس آسمانی هستند، ادامه داد: دشمنان سعی دارند بین انقلاب و حامیان اصلی آن که همان محرومین هستند فاصله بیندازد، اما به لطف الهی و تلاش امدادگران این توطئه شکست خورده است.

    نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شاهد رشد شاخص‌های امداد استان هستیم، افزود: ژرف اندیشی امام راحل در تشکیل کمیته امداد در نوسانات اقتصادی اخیر بر همگان روشن شد.

    کلامی همچنین افزود: در این دوره پرفشار اقتصادی جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی 15000 خانواده را در استان تحت پوشش قرار دادیم.

    وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داریم و اعلام می‌کنیم که مطیع امر رهبر در اجرای فرامین ایشان هستیم، گفت: امسال بالاترین رشد صدقات را در کشور داشتیم و در کمک به ایتام نیز به رتبه اول کشوری دست یافتیم.

    کلامی ابراز داشت: طبق اعلام استانداری آذربایجان شرقی، کمیته امداد استان دستگاه برتر استان در اشتغال زایی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی