عصر بازار

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت روز ملی بیمه

عصر اعتبار- دکتر محمد رضایی مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در پیامی به مناسبت ۱۳ آذر روز ملی بیمه، ضمن تبریک این روز به همه فعالان صنعت بیمه کشور، ۱۳ آذر را روزی ماندگار در گستره فعالیت های اقتصادی کشور دانست.

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت روز ملی بیمه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، متن کامل این پیام چنین است:

    13 آذر روزی ماندگار در گستره فعالیت های اقتصادی کشور بود که در حافظه اجتماعی مردم ایران حک و پرآوازه شده است، روزی که صنعت بیمه کشور با تاسیس بیمه مرکزی به مرحله ای تاریخی و ثمربخش پس از تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران در سال 1314 رسید و بر اساس آن رسالت و مأموریت مهم سیاست‌گذاری‌های کلان صنعت بیمه کشور با هدف تأمین امنیت و آرامش مردم ایران و نیز تنظیم و تأمین و هدایت امر بیمه در ایران و حمایت از بیمه‌گذاران و بیمه شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها ، همچنین به منظور اعمال نظارت دولت بر این فعالیت ها بر عهده این موسسه معظم گذاشته شد.

    حضور در عرصه های مختلف پیشرفت ایران اسلامی و کمک به توسعه اقتصادی بخش های مختلف به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه و کسب تجارب ارزنده در این مسیر از بیمه مرکزی ایران و کارکنان متعهد آن هم اکنون یک مجموعه فنی، کارآمد، پویا و حرفه ای ساخته که می تواند سایه امن و امید مردم شریف ایران زمین باشد.

    به همین مناسبت سال روز ملی بیمه را خدمت تمام همکارانم در صنعت بیمه و مردم شریف ایران و به خصوص رییس کل محترم بیمه مرکزی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی