عصر بازار

معاون بنیاد مستضعفان خبرداد

پرداخت کمک هزینه معیشتی به ۷۰ هزار نفر از محرومان خوزستانی

عصر اعتبار- معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به عملیاتی شدن وعده رئیس این بنیاد در سفر به استان خوزستان گفت: به دنبال سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به استان خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان، ۷۰ هزار بسته معیشتی به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همچنین تعدادی از خانواده های فاقد پوشش حمایتی در چند شهرستان خوزستان اختصاص یافت.

پرداخت کمک هزینه معیشتی به ۷۰ هزار نفر از محرومان خوزستانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محسن منصوری با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به استان خوزستان و بازدید از مناطق محروم برخی از شهرهای این استان از جمله آبادان، دزفول، خرمشهر، مسجدسلیمان و بندر ماهشهر 35 هزار بسته معیشتی، به ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین 35 هزار بسته برای خانواده‌های محروم فاقد پوشش حمایتی خوزستان، تخصیص یافت.

    معاون بنیاد مستضعفان درخصوص جزئیات تخصیص بیش از 17 هزار و 400 بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی گفت: بر اساس مکاتبات بعد از سفر رئیس بنیاد مستضعفان با سازمان بهزیستی مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا و عواقب اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع این ویروس در استان خوزستان، این بنیاد 16 هزار بسته معیشتی را به ایتام و مستمری بگیران بهزیستی در شهرستان های آبادان، ماهشهر و خرمشهر تقدیم کند.

    وی ادامه داد: 1451 نفر از فرزندان تحت سرپرستی، فرزندان زنان سرپرست خانوار و فرزندان امداد بگیر شهرستان دزفول نیز این بسته معیشتی را دریافت می کنند.

    منصوری با بیان اینکه بیش از 14 هزار و 400 خانواده تحت پوشش کمیته امداد نیز در تعدادی از شهرستان های خوزستان این بسته های معیشتی را دریافت می کنند، گفت: بر این اساس 14 هزار و 462 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان های ماهشهر، اروندکنار، خرمشهر، آبادان و بندر امام خمینی (ره)، این بسته معیشتی 500 هزار تومانی را دریافت می کنند.

    معاون بنیاد مستضعفان اضافه کرد: همچنین مقرر شد که به بیش از 2000 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در شهرستان دزفول نیز بسته معیشتی مذکور تقدیم شود.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در سفر فتاح به این استان و بازدید از شهرستان های خوزستان، علاوه بر موارد مذکور، مقرر شد 5000 بسته معیشتی به فاقدین پوشش حمایتی در بندر امام خمینی و شهرک شهید چمران، 10 هزار بسته معیشتی به اقشار ضعیف شهرستان های اندیکا، لالی، مسجد سلیمان و هفتگل و 5000 بسته معیشتی نیز به فاقدین پوشش حمایتی در دزفول تخصیص داده شود علاوه بر این تعداد، 15 هزار بسته معیشتی نیز برای توزیع میان محرومان و اقشار ضعیف حاشیه اهواز و تعدادی از مناطق محروم خوزستان تخصیص یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی