عصر بازار

مدیر امور نمایندگان بیمه کوثر:

نمایندگان بیمه کوثر، مشاوران امین در عرصه خدمات رسانی هستند

عصر اعتبار- مدیر امور نمایندگان شرکت بیمه کوثر گفت: نمایندگان شرکت بیمه کوثر با حضور در جامعه و شناسایی نیازهای مشتریان، مشاوران امین در عرصه خدمت‌رسانی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور هستند.

نمایندگان بیمه کوثر، مشاوران امین در عرصه خدمات رسانی هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، معصومه نجات‌ بخش در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، اظهار داشت: ایجاد همبستگی و انسجام فکری در اجرای سیاست‌های شرکت اعم از اصلاح فروش، مدیریت ریسک و جذب بیمه‌گذاران در سال‌های گذشته تحقق یافت و اکنون نمایندگان باید مدیریت فروش، ریسک و وصول مطالبات را به عنوان اصول اساسی این کسب‌ و کار مورد توجه و تاکید قرار دهند.

    با بیان اینکه ما به دنبال عرضه خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت هستیم، افزود: در این زمینه نمایندگان با بهره‌مندی از دانش روز بیمه‌ای و ابزارهای نوین فن‌آوری می‌توانند در راستای تسهیل‌گری در ارایه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام‌های موثری را بردارند.

    وی شرکت بیمه کوثر را شرکتی دانش‌محور دانست و گفت: توسعه ضریب نفوذ بیمه از طریق افزایش سواد بیمه‌ای بیمه‌گذاران در دستور کار قرار گرفته است و سعی داریم زیرساخت‌های لازم برای ارایه خدمات غیرحضوری و فروش برخط را توسعه دهیم.

    مدیر امور نمایندگان شرکت بیمه کوثر عنوان کرد: امید است که با نمایندگان جوان، پویا، جسور، برنامه‌محور، وقت‌شناس و با انضباط بتوانیم سهم شرکت در رشته بیمه‌های زندگی را توسعه دهیم و بسترهای اعتمادسازی و رضایت مشتریان را فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی