عصر بازار

حمایت از «پایان نامه‌های بازنشستگان دانشجو» با پرداخت تسهیلات

عصر اعتبار- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان ثبت نام تسهیلات طرح حمپاد برای بازنشستگان این صندوق که در مرحله تایید پروپوزال پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا هستند، خبر داد.

حمایت از «پایان نامه‌های بازنشستگان دانشجو» با پرداخت تسهیلات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی و در مرحله سوم طرح حمپاد، علاوه بر فرزندان بازنشستگان کشوری، بازنشستگانی که پروپوزال پایان نامه آنان در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا توسط دانشگاه تایید شده باشد، می توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

    مرتضایی فرد با بیان اینکه «مهلت ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد تا پایان مردادماه 1400 تمدید و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir قابل انجام است» اظهار کرد: این تسهیلات برای مقطع کارشناسی ارشد 3میلیون تومان و برای مقطع دکترا 5 میلیون تومان است که در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور 1400 قابل پرداخت خواهد بود.

    وی یادآور شد: این تسهیلات و فرآیند ثبت نام و شرایط آن دقیقا مشابه قبل است و بازنشستگان و فرزندان آنها می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک ضمن مشاهده شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.

    مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تاکید کرد: ثبت نام در این سامانه هیچونه حقی برای پرداخت تسهیلات ایجاد نمی کند و پس از پایان مهلت ثبت نام تمامی درخواست ها بررسی و براساس اولویت ها و تعداد تسهیلات تعیین شده از سوی بانک، نسبت به پرداخت آن به افراد «واجد شرایط» اقدام خواهد شد.

    به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به گفته او، مهلت ثبت‌نام استفاده از تسهیلات طرح حمپاد که قبلا تا 30 تیرماه تعیین شده بود، تا 31 مردادماه 1400 تمدید شده است.

    گفتنی است که مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند سال 99 به حساب بیش از 7هزار و 400نفر از مشمولان این طرح واریز شده بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی