عصر بازار

زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر اعلام شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر در تاریخ ۳۰ تیرماه و در مرکز همایش های بین المللی رایزن شهر تهران برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1400.12.29 بانک شهر (شرکت سهامی عام) ساعت 14 روز پنج شنبه مورخ 1401.04.30، در مرکز همایش های بین المللی رایزن به نشانی: تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شماره210 برگزار می شود.

    بدینوسیله از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم (مشروط به ارائه مدرک وکالت یا نمایندگی) و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک حضور بهم رسانند.
    همچنین به اطلاع می رساند، تمامی سهامداران و دست اندرکاران باید دارای کارت واکسن باشند و استفاده از ماسک در طول برگزاری مجمع الزامی می باشد. ضمناً به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی سهامداران می توانند از طریق وب سایت این بانک به نشانی: shahr-bank.ir نسبت به مشاهده آنلاین جلسه مجمع اقدام کنند.

    باتوجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع، به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با امضای صاحبان امضاء مجاز و کد ملی نماینده را ارائه کنند.

    این گزارش می افزاید،"استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به "1400.12.29"استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1400.12.29"،"بررسی و تصویب صورت های مالی برای سال منتهی به 1400.12.29 و اتخاذ تصمیم نسبت به تخصیص و تقسیم سود"، "انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به 1401.12.29 و تصویب حق الزحمه ایشان"، "تعیین روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک"، "تعیین میزان پاداش و جبران خدمت اعضای هیات مدیره" و سایر مواردی که قابل طرح در مجمع عمومی عادی سالیانه باشد؛ از دستورات مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو