عصر بازار

با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان صورت می گیرد

آمادگی زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر در اعیاد پیش رو

عصر اعتبار- معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک در اعیاد پیش رو، با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.

آمادگی زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر در اعیاد پیش رو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسام حبیب اله با تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر به تمامی هموطنان عزیز، گفت: در راستای توجه به اصول مشتری مداری و لزوم بهره مندی شهروندان از خدمات برتر بانکی در روزهای اعیاد پیش رو، ضمن تجهیز مراکز عرضه دام به دستگاه های پرداخت و خودپرداز سیار؛ پیشخوان های شهرنت، نرم افزار همراه شهر و اینترنت بانک شهر نیز آماده ارائه سرویس های متفاوت بانکی به مشتریان هستند.

    وی تصریح کرد: همچنین به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی در روز عرفه و عید سعید قربان، با استقرار دستگاه های خودپرداز سیار و پایانه‌های پرداخت به فعالان مراکز عرضه دام، تمامی ظرفیت های بانک شهر را به کار بسته ایم تا شهروندان با آرامش خاطر، نسبت به ادای نذورات خود اقدام کنند.

    حبیب اله با بیان اینکه بنابر تدابیر سازمان میادین میوه و تره بار پایتخت برای دسترسی آسان شهروندان و حفظ مسائل زیست محیطی تعداد 16 جایگاه عرضه دام (13 پایگاه موقت و 3 پایگاه ثابت) به فعالیت خواهند پرداخت، گفت: در 3 جایگاه ثابت، مقدمات اجرایی نصب و راه اندازی و تست اولیه خودپردازهای سیار از چندین روز قبل آغاز و تمامی تمهیدات لازم در جهت ارایه سرویس بدون نقص از جانب این بانک انجام گرفته است و همچنین پایانه های پرداخت نیز در جایگاه ها فعال خواهد شد.

    معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در پایان با اشاره به اینکه خدماتی مانند: مدیریت چک، دریافت شماره شبا، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی و ... به واسطه نرم افزار همراه شهر و اینترنت بانک شهر برای مشتریان در دسترس است، تاکید کرد: قطعا سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر در کنار پیشخوان های شهرنت خواهند توانست دیگر خدمات مورد نیاز شهروندان در اعیاد قربان و غدیر را مرتفع سازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی