عصر بازار

اقدام به‌هنگام و ارزشمند بیمه سینا؛

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل امامزاده داود(ع)

عصر اعتبار- بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل به امامزاده داود (ع) با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، هیئت امناء امامزاده داود(ع)، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا، پرداخت شد.

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل امامزاده داود(ع)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی زین‌الدینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب استان تهران و اعضاء هیئت امناء امامزاده داود(ع) با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

    سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به حوادث طبیعی چون سیل، زلزله و طوفان بیان کرد: با توجه پوشش بیمه ای امام زاده داود(ع) توسط شرکت بیمه سینا، میزان خسارت وارده به حرم شرف‌الدین داود الحسنی(امامزاده داود) ناشی از سیل که در جلسات کارشناسی و بازدیدهای میدانی مدیران و کارشناسان بیمه سینا و متولیان امامزاده انجام شد، مبلغی بالغ بر 50 میلیارد ریال برآورد شده که مبلغ فوق در این جلسه تقدیم مسئولین آستان شریف شد.

    پرداخت 50 میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل امامزاده داود(ع)

    نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا عنوان کرد: بیمه سینا از ابتدای سال 1400 تا شش ماهه نخست سال 1401 تعداد 94 مسجد و اماکن مذهبی و همچنین بیش از 130 مرکز زیارتی و سیاحتی را تحت پوشش بیمه ای خود قرار داده است که با افتخار این خدمات به مشتریان و سازمان ها ارائه می‌شود.

    سلطانی ثانی عنوان کرد: یکی از افتخارات و توفیقات ما تحت پوشش قرار دادن ابنیه و صحن آستان امامزاده داود(ع) بوده و مایه مباهات شرکت بیمه سینا است که مسئولیت این مهم را عهده‌دار شده است.

    وی با اشاره مشکلات اقتصادی جامعه و نقش شرکت های بیمه در کاهش نگرانی‌های جامعه در موضوعات اقتصادی گفت: یکی از وظایف مهم شرکت های بیمه کاهش این دغدغه های ذهنی مردم است؛ ما در شرکت بیمه سینا تمام تلاشمان را بر کاهش نگرانی های ذینفعان و مشتریان خود معطوف خواهیم کرد که پرداخت و تصفیه بیش از 10.000 میلیارد ریال نشان از عزم جدی بیمه سینا در رضایتمندی و کاهش نگرانی‌های مشتریان است.

    مدیرعامل بیمه سینا یادآور شد: بلایای طبیعی از جمله مشکلاتی است که همواره هزینه‌های جانی و مالی فراوانی را با خود به همراه داشته است. از طرفی با توجه به اینکه کشور ما به طور دائم در معرض انواع بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه قرار دارد لزوم توجه به صنعت بیمه در این حوزه ها دوچندان می‌شود.

    سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا ضمن تاکید بر برنامه های توسعه ای بیمه سینا در سطح جامعه و توجه به اصل مشتری‌مداری گفت: افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و مخاطبان، همواره از شاخص‌ترین اصول ترسیم شده شرکت بوده که تمامی کارکنان در رده‌های مختلف سازمانی تبعیت از آن را سرلوحه فعالیت‌ها قرار داده و خود را ملزم به رعایت آن می‌دانند.

    پرداخت 50 میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل امامزاده داود(ع)

    سپس سید مهدی زین الدینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب استان تهران با ذکر حدیثی از حضرت موسی بن جعفر(علیه السلام) گفت: «خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآورده کردن نیازهای مردم می‌کوشند؛ اینان ایمنی یافتگان روز قیامت‌اند» این لطف از جانب خداوند متعال و توفیقی است که نصیب بیمه سینا شده است که سهم ارزشمندی در بازسازی این حرم شریف داشته باشد.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب استان تهران با تقدیر از حمایت بیمه سینا در جبران خسارت وارده ناشی از وقوع سیل در امامزاده داود(ع) افرود: برای جبران خسارت های ناشی از وقوع سیل امامزاده داود(ع) همه دستگاه ها و سازمان ها وارد میدان شدند که خود التیام و قوت قلبی برای مسئولین منطقه بود اما اقدام به هنگام و ارزشمند بیمه سینا بسیار اثرگذار بود.

    در ادامه مرتضی طلایی رئیس هیئت امناء آستان امامزاده داود(ع) اظهار کرد: اقدام ارزشمند و حمایت های شرکت بیمه سینا در جبران خسارت های وارده و نوسازی بناهای تخریب شده شایسته تقدیر است.

    رئیس هیئت امناء امامزاده داود(ع) گفت: اقدام جهادی و حضور جدی و تعهد بیمه سینا که ناشی از اعتقادات و باورهای دینی مدیران ارشد شرکت نشأت گرفته است می تواند یک مزیت رقابتی در مقابل سایر شرکت های بیمه باشد که ما به پاس حمایت های معنوی و مادی در بازسازی این حرم شریف از بیمه سینا به سهم خودمان قدردانی می کنیم .

    در پایان این دیدار، چک خسارت و تعهد بیمه سینا به هیئت امناء آستان امامزاده داود (ع) تقدیم شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو