عصر بازار

عبداله سلطانی ثانی:

بیمه سینا از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سینا با تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره به کار خود پایان داد.

بیمه سینا از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سینا با تصویب صورت‌های مالی سال 1401 و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره به کار خود پایان داد. این مجمع با حضور 78/49 درصد سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده بیمه مرکزی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات ‌مدیره و عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا، در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

    در آغاز این جلسه، هیات رئیسه مجمع متشکل از محمد احمدنژاد به عنوان رئیس مجمع، ابراهیم قنبری و ابوالقاسم محسنی به عنوان ناظران مجمع و حسین دربانیان به عنوان منشی مجمع در جایگاه حاضر شدند.

    عبداله سلطانی ثانی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا در این نشست ضمن تشریح گزارش عملکرد هیئت مدیره در سال مالی 1401 به مجمع اظهار داشت: در سالی که گذشت با لطف الهی و تلاش همکاران، سود عملیاتی و غیر عملیاتی تحقق پیدا کرد و به این ترتیب، بیمه سینا از شمول ماده 141 قانون تجارت خارج شد.

    وی با اشاره به رشد 95 درصدی حق بیمه تولیدی یک ساله در مقایسه با مدت مشابه سال 1400 گفت: در سال 1401 حق بیمه تولیدی به رقمی بالغ بر 46 هزار و 800 میلیارد ریال رسید.

    در ادامه جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی سال 1401 بیمه سینا به تصویب مجمع رسید.

    همچنین بر اساس دستور جلسه با رأی سهامداران حاضر، علی رمضانی کجانی و سعید کریمی به عنوان عضو اصلی و داود کریمی قهرودی و فرهاد فرخی به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره برای مدت باقیمانده تصدی قانونی انتخاب شدند.

    همچنین، موسسه حسابرسی «مفید راهبر» به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل و حسابرس مستقل شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفند1402 انتخاب و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو