عصر بازار

خدمات رسانی به مشتریان بانک شهر با ابزارهای متنوع و محصولات جدید

عصر اعتبار- معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه توجه به اصول مشتری مداری همواره به عنوان یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اقتصادی به شمار می آید، گفت: درهمین راستا از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز های مشتریان کرده ایم.

خدمات رسانی به مشتریان بانک شهر با ابزارهای متنوع و محصولات جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر طاهری در نشست مشترک با مدیران و روسای شعب استان تهران و البرز با تاکید بر اینکه تمامی کارکنان بانک شهر به عنوان سربازان این بانک از سرمایه اجتماعی و دستاوردهای درخشان آن به درستی پاسداری می کنند، افزود: امروز شاهد انجام عملیات بانکی در تمامی حوزه ها بر پایه بانکداری حرفه ای در این بانک هستیم.

    وی در تشریح خدمات جدید بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، افزود: این بانک از سنوات گذشته، بانکی پیشرو در ارائه سرویس های غیر حضوری بانکی بوده؛ و با راه اندازی و تکمیل خدمات بانکی در پیشخوان های شهرنت هنوز هم در این زمینه پیشگام است.

    دکتر طاهری یکی از اتفاق های مهم در بانک شهر را، راه اندازی پروژه فرابانک عنوان کرد و گفت: در این پروژه خدمات بانکی از طریق پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور گسترده تر از قبل به هموطنان ارائه می شود.

    عضو هیات مدیره بانک شهر با اشاره به اینکه "همراه شهر پلاس" به عنوان یک نرم افزار کاربردی که امکان افتتاح حساب غیر حضوری در آن ممکن شده و آماده رفع کامل نیارهای بانکی شهروندان است، افزود: پرداخت تسهیلات غیرحضوری به مشتریان نیز در آینده نزدیک ممکن خواهد شد.

    وی در ادامه با بیان اینکه بانک شهر، بانکی نوپاست که مراحل بلوغ خود را به سرعت طی کرده و در مرحله تکامل قرار گرفته است؛ تاکید کرد: در بخشی از شاخص‌های عملکردی به اذعان رقبا و فعالان شبکه بانکی، بانک به بلوغ کامل رسیده است.

    دکتر طاهری با بیان اینکه طی چند سال اخیر بانک شهر به درستی در مسیر تحول قرار دارد، ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که هماهنگی ها میان بدنه شعب و همچنین صف و ستاد می بایست بیش از بیش افزایش یابد تا با شناسایی دقیق نیازهای مشتریان، اقدامات، فعالیت ها و خدمت رسانی به شهروندان با سرعت و تاثیرگذاری بهتر انجام شود.

    عضو هیات مدیره بانک شهر در پایان با تاکید بر نقش روسای شعب در استفاده از توان نیروهای جوان و با استعداد شعب بانک، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند افزایش روحیه کمال گرایی در همکاران هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی