عصر بازار

مجمع افزایش سرمایه «تنوین» برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت تامین سرمایه نوین با حضور ۶۹.۴۵ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع افزایش سرمایه «تنوین» برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مجمع که روز چهارشنبه در تاریخ 18 آبان ماه 1401 با حضور 69.45 درصد سهامداران، در محل دفتر مرکزی شرکت برگزار شد، دکتر علی سعیدی به عنوان رئیس مجمع، آقایان محمدرضا مروجی و حامد حسن‌پور به عنوان ناظران مجمع و دکتر داوود رزاقی مدیرعامل تنوین به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

    دکتر داوود رزاقی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین در ابتدای مجمع به قرائت گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت پرداخت و گفت: تامین سرمایه نوین با 20.000 میلیارد ریال، در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین سرمایه کشور به لحاظ سرمایه ثبت شده است.

    وی در ادامه افزود: پیشنهاد درخواست افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه نوین از مبلغ 20.000 میلیارد ریال به مبلغ 24.500 ریال در تاریخ 21 شهریورماه 1401 توسط هیات مدیره شرکت تصویب و در تاریخ چهارم آبان ماه 1401 به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.

    دکتر رزاقی بیان کرد: این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و با هدف استفاده از منابع شرکت در جهت بالا بردن ظرفیت تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی، استفاده از نرخ صفر مالیاتی موضوع بند ف تبصره دو قانون بودجه سال 1401، حفظ روند رو به رشد سودآوری شرکت و حفظ جایگاه رقابتی شرکت در بین سایر شرکت‌های تامین سرمایه است.

    وی اظهار کرد: در تلاش هستیم که کمتر از یک ماه آینده این افزایش سرمایه را به ثبت رسانده تا شامل صرفه‌جویی مالیاتی شویم.

    در پایان مجمع سهامداران شرکت با افزایش سرمایه 22.5 درصدی شرکت از محل سود انباشته موافقت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی