عصر بازار

اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

کسور دستگاه‌های اجرایی، مربوط به حقوق آبان ماه بازنشستگان پرداخت شد

عصر اعتبار- اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای از پرداخت و تسویه کامل کسور دستگاه‌های اجرایی مربوط به حقوق آبان ماه بازنشستگان این صندوق خبر داد.

کسور دستگاه‌های اجرایی، مربوط به حقوق آبان ماه بازنشستگان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: کسورات حقوق آبان ماه سال 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی طی روزهای 13 و 14 آذرماه 1401 پرداخت و به طور کامل تسویه شد.

    براساس این اطلاعیه، صندوق بازنشستگی کشوری درحال حاضر درخصوص مطالبات دستگاه‌های اجرایی، هیچگونه تعهد “پرداخت نشده‌ای” ندارد.

    دراین گزارش تصریح شده است: در ابتدای آذرماه امسال نیز کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق، مربوط به ماه های پیش از آن تا انتهای مهرماه 1401 پرداخت و تسویه شده بود و کسورات آبان ماه نیز طی روزهای 13 و 14 آذرماه به طور کامل پرداخت شد.

    به گزارش ایرنا، صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بازنشستگی کشور پس از تامین اجتماعی است که به بازنشستگان و دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها، شهرداری‌های کشور به جز شهرداری تهران، کارمندان سیاسی وزارت امور خارجه، قضات قوه قضاییه و در مجموع به هفت گروه مشخص حقوق و خدمات بازنشستگی ارائه می‌دهد.

    صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و 663 هزار بازنشسته خدمات متعددی شامل افزایش وام‌های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه‌های تکمیلی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و گردشگری را در دولت سیزدهم به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی