عصر بازار

با حضور مدیران ارشد بانک شهر و مسئولان دوتیم محبوب پایتخت صورت گرفت

اهدای جوایز هواداران برتر در جشنواره حامی "یک رنگ"

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک شهر و مسئولان دوتیم محبوب پایتخت، جوایز هواداران برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس در جشنواره حامی "یک رنگ" به آنان اهداء شد.

اهدای جوایز هواداران برتر در جشنواره حامی "یک رنگ"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بانک شهر، در این مراسم که برات کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار، سیدنجیب حسینی مدیرامورحوزه مدیریت و روابط عمومی، رضا قنبرزاده مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار از بانک شهر، محمد محمدی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و ... حضور داشتند،از هواداران برتر این دو باشگاه پایتخت در جشنواره حامی "یک رنگ" طی ماه های دی، بهمن و اسفند قدردانی شد.
    برات کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بانک شهر در این مراسم با اشاره به حمایت های گسترده بانک شهر از جامعه ورزش کشور طی سال های گذشته و به خصوص در سال 1401، گفت: بانک شهر بانکی مردمی و محبوب در میان تمامی اقشار جامعه است. از این رو حمایت از 2 تیم مردمی پایتخت را وظیفه مهم خود در راستای مسئولیت اجتماعی می دانیم.
    کریمی با بیان اینکه بانک شهر توانسته با کمک به جامعه ورزش کشور زمینه حمایت هواداران از تیم های محبوب خود را فراهم کند، تصریح کرد: امروز کارت های هواداری صادر شده از سوی بانک شهر یکی از راهکارهای درآمدزایی و افزایش درآمدهای پایدار برای 2 باشگاه محبوب و مردمی پرسپولیس و استقلال است.
    وی با اشاره به اینکه مزایا و خدمات بانکی مناسبی برای استفاده هواداران از کارت هواداری دو تیم فوتبال پرطرفدار کشور فراهم آورده ایم، تاکید کرد: هواداران استقلال و پرسپولیس با دریافت کارت هواداری، می‌توانند شرایط مناسبی را برای خلق درآمد پایدار تیم محبوب خود، مهیا کنند.
    معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بانک شهر تصریح کرد: همانطور که این بانک از هیچ کمکی در چارچوب قوانین و مقررات به این دوتیم مردمی دریغ نکرده است، انتظار دارد که خدمات برتر و به روز بانک شهر بیش از پیش مورد توجه هواداران آنان قرار گیرد.
    محمد محمدی قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم با اشاره به حمایت ها و کمک های جدی و قابل توجه بانک شهر به این باشگاه، گفت: این بانک به عنوان یک حامی مالی مهم در کنار باشگاه پرسپولیس بوده و من از هواداران می خواهم همانطور که در همه حال از تیم محبوب خود حمایت کردند؛ دراین کار اقتصادی (استفاده از کارت هواداری بانک شهر) نیز پیشرو باشند.
    پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در ادامه با قدردانی از همیاری، همراهی و کمک های همه جانبه کارکنان، مدیران ارشد و به خصوص مدیرعامل محبوب بانک شهر به این تیم، گفت: امیدواریم هواردان باشگاه بزرگ استقلال با استفاده از کارت هواداری بانک شهر این باشگاه را در راه کسب درآمدهای پایدار حمایت کنند.
    این گزارش می افزاید، در پایان این مراسم نیز از هواداران برتر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در جشنواره حامی "یک رنگ" طی ماه های دی، بهمن و اسفند با اهداء جوایز ارزنده قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو