عصر بازار

مدیرعامل بانک کشاورزی:

افزایش ۷۰ درصدی تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: رقم تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی سال گذشته نسبت به سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.

افزایش ۷۰ درصدی تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما، فرشید فرخ نژاد اظهار داشت: تخصیص اعتبار این بخش از 100 هزار میلیارد تومان (100 همت) به 188 هزار میلیارد تومان (188 همت) رسیده که بیش از 70 درصد رشد را نشان می‌دهدو این اعتبار به حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی اختصاص یافته است.افزایش 70 درصدی تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی

    مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: جامعه هدف، مشتریان و تخصیص منابع بانک کشاورزی در راستای حفظ امنیت غذایی جامعه است. یکی از تکالیف بانک کمک به توسعه منابع طبیعی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری است و ما نیز این امر را در اولویت قرار داده ایم.

    فرخ نژاد اظهار داشت: بانک کشاورزی متناسب با ظرفیت، امکانات و اختیاراتی که دارد توزیع در حوزه‌های مختلف کشاورزی اعم از درختکاری را انجام می‌دهد.

    مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه امسال نیز پرداخت تسهیلات همانند سال گذشته در بخش‌های مختلف از جمله حوزه باغبانی و درخت کاری صورت می‌گیرد، گفت: متناسب با این کار برای برنامه کاشت یک میلیارد درخت در یک بازه زمانی 4 ساله که دولت اعلام کرده، بخشی تامین اعتبار توسط بانک کشاورزی و سایر بانک‌ها انجام می‌شود، زیرا طبق قانون بانک‌ها مکلف هستند که بخشی از اعتبارات را در حوزه کشاورزی تخصیص دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی