عصر بازار

در نشست مشترک رئیس کل و مدیران ارشد صنعت بیمه مطرح شد

عزم صنعت بیمه برای پوشش شایسته راهپیمایی بزرگ اربعین

عصر اعتبار- آخرین نشست فصلی رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه با محوریت اربعین برگزار شد.

عزم صنعت بیمه برای پوشش شایسته راهپیمایی بزرگ اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور با ابراز خرسندی از اراده مستحکم تمامی ارکان صنعت بیمه برای نقش آفرینی در آیین مقدس پاسداشت اربعین حسینی، اظهار داشت: حضور موثر و حداکثری صنعت بیمه و ایفای تعهدات علاوه بر کاهش دغدغه های دولت و مردم نوعی فرهنگسازی بیمه ای نیز به شمار می رود.

    رئیس کل بیمه مرکزی با تقدیر از فعالیت ها و عملکرد خوب صنعت بیمه در سال گذشته برای شرکت های بیمه برای امسال آرزوی موفقیت کرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آخرین آمارها و عملکرد صنعت بیمه در سال جاری از رشد مثبت عملیات بیمه گری در کشور خبر داد و گفت: مدیران تمامی ارکان صنعت بیمه باید از هم اکنون تمهیداتی را فراهم کنند تا نقش صنعت بیمه در برنامه هفتم توسعه پررنگ باشد.

    مهندس بهزادپور با بیان این مطلب که عملیاتی شدن تکالیف مندرج در پنج ساله برنامه هفتم توسعه برای صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید مطالبات از صنعت بیمه در برنامه هفتم به گونه ای مطرح شود تا از مشکلات احتمالی مصون بماند.

    در ادامه این نشست، دکتر سید محمد کریمی _ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران _ و سید هادی شیخ الاسلامی _ مدیرعامل شرکت بیمه میهن نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند و مسائل مرتبط با امر بیمه گری در آیین اربعین را تشریح کردند.

    علی اکبر ترکاشوند _دبیر ستاد اربعین صنعت بیمه_ در این نشست از فراهم سازی زیرساخت های لازم برای اجباری شدن بیمه اربعین با مشارکت دولت خبر داد و نسبت به ضرورت تهیه بیمه نامه شخص ثالث برای عبور از مرزهای منتهی به عراق تاکید کرد.

    گفتنی است در پایان این نشست، نماهنگی از خدمات صنعت بیمه در مراسم اربعین سال گذشته و روند آماده سازی زمینه خدمت رسانی برای امسال، پخش شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو