عصر بازار

شهروندان می‌توانند یک روزه شناسنامه‌های خود را تعویض کنند

عصر اعتبار- همزمان با فرارسیدن هفته دولت، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میز خدمت در محل این سازمان ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به متقاضیان تحویل خواهد داد.

شهروندان می‌توانند یک روزه شناسنامه‌های خود را تعویض کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میزخدمت درمحل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت در ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل خواهد داد.

    این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان بوده و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میزخدمت های جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

    در این میز خدمت که از ساعت 14 امروز شنبه 1402.06.04شروع به ارائه خدمت می نماید، شناسنامه‌ها را یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه،‌ درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی ، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

    مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل 2 قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی می باشد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، این میزخدمت از امروز شنبه 1402.06.04به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت 14 الی 19 پذیرای متقاضیان دریافت خدمت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی