عصر بازار

بانک‌های خصوصی منابع اصلی سپرده‌ها را در استان مبدا هزینه کنند

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بانک‌های خصوصی منابع بخش اصلی سپرده‌ها را در همان استان مبدا هزینه کنند و این نباشد که منابع استان را جمع کنند و به استان‌های برخوردار و کلانشهرها ببرند و مردم استان مبدا که سپرده گذاری می‌کنند، بی‌بهره بمانند.

بانک‌های خصوصی منابع اصلی سپرده‌ها را در استان مبدا هزینه کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، داوود منظور ظهر امروز 12 بهمن ماه در آئین بهره‌برداری از تله کابین میثاق ملل در کرمان با اشاره به تعامل موسسه اعتباری ملل و شهرداری کرمان اظهار کرد: این همدلی و همکاری شورای شهر، استانداری و ... نشان می‌دهد که با همدلی می‌توانیم پیام‌های نویدبخشی برای مردم به ارمغان بیاوریم.

    وی شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از برکات جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: در حوزه حکمرانی شهری و محلی شاهد مردم سالاری دینی از طریق اراده مردم و انتخاب شوراهای شهر و روستا هستیم که یک توانمندی و ظرفیت جدیدی را ایجاد کرده و دولت حامی و پشتیبان این ظرفیت گسترده است.

    معاون رئیس جمهور بیان کرد: این کار بزرگ نشان می‌دهد در حوزه خدمات و عمران شهری می‌توانیم از همه فرصت‌های خدادای استفاده کنیم و منابع را تجمیع و به کار بگیریم و این تله کابین و امکانات تفریحی که اضافه می‌شود، به ظرفیت گردشگری استان می‌افزاید.

    وی با اعتقاد به اینکه زیبایی‌های استان کرمان بی نظیر است، ادامه داد: تله‌کابین شهر کرمان به جذابیت‌های گردشگری استان اضافه می‌کند و این مجموعه در کنار فرصت‌های گردشگری طبیعی و آثار تاریخی کرمان ظرفیت‌های منحصربه‌فردی برای گردشگران داخلی و خارجی ایجاد می‌کند.

    منظور تصریح کرد: انتظار داریم نهادهای مالی خصوصی و بانک‌های خصوصی منابع بخش اصلی سپرده‌ها را در همان استان مبدا هزینه کنند و این نباشد که منابع استان را جمع کنند و به استان‌های برخوردار و کلانشهرها ببرند و مردم استان مبدا که سپرده گذاری می‌کنند، بی‌بهره بمانند.

    وی عنوان کرد: باید آنچه آورده هر استان برای بانک‌های خصوصی است، به آن استان برگردد و به پیشرفت و توسعه استان کمک کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی