عصر بازار

امام جمعه یزد خدمات بانک مهر اقتصاد را ارزنده توصیف کرد

عصر اعتبار- در سومین روز از هفته بانکداری اسلامی که به نام بانکداری اسلامی، ترویج فقه جعفری و نظارت شرعی نامگذاری شده، مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

امام جمعه یزد خدمات بانک مهر اقتصاد را ارزنده توصیف کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن قدردانی از خدمات و تسهیلات بانک اظهار داشت: خوشبختانه بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بنگاه اقتصادی ارزش محور از بدو فعالیت تاکنون در راستای اعطای تسهیلات به بسیجیان و اقشار مختلف جامعه خدمات ارزنده ای انجام داده است .

    نماینده ولی فقیه در استان یزد پرداخت ما به التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران بانک مهر اقتصاد را اقدام مبارکی دانست و اظهار امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

    امام جمعه یزد فعالیت های بانکی را تنها به امور اقتصادی محدود ندانست و خواستار گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و حمایت از اقشار بی بضاعت جامعه شد.

    آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنانش، اعطای مهلت به بدهکاران بانکی، مرتفع نمودن مشکلات متقاضیان، آسان سازی شرایط پرداخت تسهیلات و ارائه مشاوره صحیح به مراجعات بانکی را از مزیت های یک بانک مطلوب عنوان کرد.
    در ادامه، تابانی – مدیر کل شعب استان - با ارائه گزارشی از اقدامات بانک در حوزه بانکداری بدون ربا گفت: آموزش احکام فقهی بانکداری بدون ربا، تهیه کتابچه عقود اسلامی به منظور آشنایی مشتریان با انواع عقود بانکی، بازنگری و اصلاح تمامی قراردادهای موجود و تاسیس اداره بانکداری اسلامی از جمله اقداماتی است که بانک مهر اقتصاد در راستای پیاده سازی بانکداری اسلامی انجام داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی