عصر بازار

بیمه ایران با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهمنامه همکاری مبادله کرد

عصر اعتبار- بیمه ایران به منظور تولید بیمه نامه برای کارآفرینان برتر کشور با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهمنامه همکاری مبادله کرد.

بیمه ایران با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهمنامه همکاری مبادله کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این تفاهمنامه به امضای محمود امراللهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و محمدرضا زالی رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رسید و مبادله شد.
    رییس هیات مدیره بیمه ایران درجریان مبادله این تفاهمنامه گفت:هدف اصلی از امضای این تفاهمنامه تولید بیمه نامه جدید، برای کارآفرین های برتر کشور است.
    محمود امراللهی افزود: همچنین دراین تفاهمنامه بر ایجاد ارتباط بین واحد تحقیق و توسعه دانشگاه تهران و مدیریت تحقیق و توسعه بیمه ایران به منظور پژوهش برای رفع نیازهای بیمه ای کشور و ترویج فرهنگ بیمه تاکید شده است.
    وی درخصوص سایر اهداف تبادل این تفاهمنامه تصریح کرد: دراین طرح از توانمندی دانش آموزانی که از استعداد کارآفرینی برخوردار باشند به نحو مطلوب استفاده و خدمات بیمه ای مناسب به آنان ارائه خواهد شد.
    مدیرعامل بیمه ایران سقف تعهدات این بیمه نامه را 10 میلیارد تومان اعلام وتصریح کرد: کارآفرینان در قبال ارائه طرح کسب و کار و درصورت تایید سرمایه می توانند این بیمه نامه را دریافت کنند.
    به گفته وی دانش آموزان با میانگین سنی زیر 14 سال که دومیلیون نفر را شامل شده دراین طرح قرارداشته و مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
    وی با بیان اینکه کارشناسان وزارت آموزش و پرورش،دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و بیمه ایران مسوولیت ارزیابی دانش آموزان را برعهده دارند، ادامه داد: اعضای این کمیته درحال حاضر بهترین ها را شناسایی کرده و بیمه ایران آنان مورد حمایت قرار خواهد داد.
    بنا بر این گزارش و طبق ارزیابی های کمیته صورت گرفته 20 درصد این دانش آموزان برای استفاده ازبیمه نامه "کاشف" (کار آفرینان شایسته فردا) مناسب تشخیص داده شده اند.
    دانش آموزان برای کسب اطلاع از وضعیت خود باید به سایت  kaashef.ir مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی