عصر بازار

مدیرعامل بیمه ایران:

تسهیلات بیمه های درمانی تکمیلی این شرکت افزایش می یابد

عصر اعتبار: مدیرعامل بیمه ایران گفت: تسهیلات بیمه های درمان تکمیلی این مجموعه بزودی باراه اندازی سامانه فراگیر مبتنی بروب افزایش می یابد.

تسهیلات بیمه های درمانی تکمیلی این شرکت افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمود امراللی با اشاره به آغاز بهره برداری از این سامانه،افزود: بیمه شدگان بیمه ایران از این پس و تنها با ارائه کارت ملی می توانند از بیش از 10 هزار مرکز درمانی تحت قرارداد این شرکت خدمات درمانی درسراسر کشوردریافت کنند.
    وی اظهار داشت: همچنین با پیاده سازی کامل این سامانه بیش از 4 میلیون بیمه شده درمان شرکت سهامی بیمه ایران از مراجعه به شعب بیمه برای دریافت معرفی نامه معاف خواهند شد.
    رییس هیات مدیره بیمه ایران درخصوص سایر ویژگی های این سامانه، تصریح کرد: حذف کاغذ یکی دیگر از مزایای این سامانه است وبا استقرار آن تبادل اطلاعات بین بیمه ایران و مراکز درمانی کاملا الکترونیکی خواهد شد.
    امراللهی با اشاره به اینکه این سامانه هم اکنون و به صورت آزمایشی درچند مرکز درمانی کشور راه اندازی و به بهره برداری رسیده است، گفت: هدف دیگرما در استفاده از این سامانه ایجاد چابکی وافزایش میزان رضایتمندی بیمه گذاران این مجموعه است.
    به گفته وی به طور حتم با اجرای این طرح شاخص میزان رضایتمندی بیمه گذاران این مجموعه و مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات بیمه ایران افزایش خواهد یافت.
    مدیرعامل بیمه ایران درباره سایر مزایای استقرار این سامانه نیز گفت: هم اکنون بیمه شدگان برای دریافت خدمات بستری باید به یکی از شعب بیمه ایران مراجعه و معرفی نامه دریافت کنند که با استقرار این سامانه بیمه گذار تنها با ارائه کارت ملی می توانند از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد بهره مند شده ودیگر نیازی به ارائه معرفی نامه نیست.
    به گفته وی دراین سامانه همچنین تمام مراحل عقد قرارداد با مراجعه درمانی به صورت مکانیزه مدیریت خواهد شد.
    وی ادامه داد: علاوه براین مراجعه درمانی طرف قرارداد بیمه ایران نیز می توانند گزارش های لازم از تراکنش های واقع شده را به تفکیک هر پرونده درمانی از این سیستم اخذ و با استفاده از پنل ارتباطی با سیستم حسابداری بیمه ایران درجریان آخرین وضعیت پرداخت خسارت پرونده های درمانی قرار گیرند.
    داروخانه های تحت قرارداد بیمه ایران نیز ازهمین طریق می توانند اطلاعات مربوط به تحت پوشش بودن و مبلغ فرانشیز داروها را براساس نوع داروو شرکت سازنده آن جستجو نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی