عصر بازار

پرداخت خسارت سقوط هواپیمای سبک از سوی بیمه ایران

عصر اعتبار- بیمه ایران بابت سقوط یک فروند هواپیمای سبک چهارنفره متعلق به یکی از آموزشگاه های خلبانی معتبرکشور سه میلیارد ریال به ذینفع خسارت پرداخت کرد.

پرداخت خسارت سقوط هواپیمای سبک از سوی بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این هواپیمای سبک بیست وچهارم مرداد ماه سال جاری به دلیل نقص فنی دچار سانحه گردید و درحوالی شهر قزوین سقوط کرد و منهدم شد.
    کارشناسان بیمه های کشتی،هواپیما وحمل و نقل بیمه ایران که به محل سقوط این هواپیما رفته بودند بلافاصله بررسی های کارشناسی تعیین علت حادثه را آغازو خسارت وارده را درکوتاه ترین زمان ممکن ارزیابی و برآورد کردند.
    بیمه ایران درسنوات اخیرغرامت ناشی از حوادث هوایی را درکمتر از یک ماه به ذینفعان پرداخت کرده است دراین مورد نیز مسوولان این شرکت طبق روال معمول، درمدت زمان کمتراز یک ماه از وقوع حادثه و کمتر از یک هفته پس ازتکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز پرونده،خسارت وارده به بیمه گذار را از محل بیمه نامه بدنه به میزان سه میلیارد ریال جبران کردند.
    مدیر بیمه کشتی،هواپیما وحمل ونقل بیمه ایران دراین ارتباط گفت:پس از اعلام خسارت از سوی مسوولان آموزشگاه خلبانی کارشناسان خود را به محل وقوع حادثه اعزام کردیم.
    حمیدرضا کاوه افزود:البته از آنجا که هواپیما کاملا منهدم شده بود کارکارشناسی به سرعت انجام شد و گزارش وقوع حادثه تکمیل و آمادگی بیمه ایران برای پرداخت خسارت درهمان هفته نخست به بیمه گذار اعلام شد.
    وی ادامه داد:درهمین راستا ازمسوولان آموزشگاه خلبانی درخواست کردیم مدارک این هواپیما را به منظور تکمیل پرونده دراختیار این مجموعه قراردهند تا مراحل اداری پرداخت خسارت طی شود که یک هفته قبل این مدارک تکمیل و تحویل شد.
    مدیر بیمه کشتی،هواپیما و حمل ونقل بیمه ایران درپاسخ به این پرسش که آیا به سرنشینان این حادثه نیز آسیبی وارد شده است یا خیر نیز گفت: متاسفانه دراین حادثه سرنشینان این هواپیمای سبک که دونفر بودند به شدت مصدوم شده اند.
    کاوه درباره آخرین وضعیت مصدومان این حادثه و پرداخت غرامت آنان نیز اظهارداشت: کارشناسان ما رسیدگی به مصدومان این حادثه را در دستورکار دارند و به محض مشخص شدن میزان جراحات وارده و نقص عضو های احتمالی دراین خصوص نیز ایفای تعهد خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو