عصر بازار

به مناسبت هشتادمین سال تاسیس بیمه ایران؛

یازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان هشتم مهرماه برگزار می شود

عصر اعتبار- مدیرامور منابع انسانی بیمه ایران از برگزاری یازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان به مناسبت هشتادمین سال تاسیس این مجموعه درهشتم مهرماه خبر داد.

یازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان هشتم مهرماه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، سلامی درخصوص تعداد شرکت کنندگان درمرحله مقدماتی یازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بیمه ایران تصریح کرد: نزدیک به سه هزار نفر از سراسر کشور برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که درپایان و پس از سنجش میزان آمادگی بدنی و برگزاری مسابقات مقدماتی و منطقه ای درنهایت 460 نفر به دور نهایی مسابقات راه یافتند.
    وی با بیان اینکه رقابت های مرحله مقدماتی به تازگی به پایان رسیده ونفرات برتر و تیم های صعودکننده به مرحله پایانی مشخص شده اند،افزود:مرحله نهایی این رقابت ها هشتم مهرماه درمجموعه فرهنگی ورزشی خزرآباد ساری آغاز شده و سه روز به طول می انجامد.
    مدیرامور منابع انسانی بیمه ایران با اعلام اینکه کمیته فنی مسابقات یازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بیمه ایران به منظور ایجاد انگیزه بیشتر نزد شرکت کنندگان، رقابت های دو رشته پینگ پنگ و شطرنج را در دو سطح حرفه ای و آماتور برگزار خواهد کرد،اظهارداشت:دردوره های گذشته تعداد معدودی از همکاران دراین دو رشته ورزشی به عنوان قهرمانی می رسیدند برهمین اساس و برای ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش رقابت پذیری برای کسب عنوان قهرمانی این دو رشته را در سال جاری در دو سطح حرفه ای و آماتور برگزار می کنیم.
    وی افزود: البته این کار ما را سنگین تر می کند اما از آنجا که هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ایجاد همدلی و نشاط در بین همکاران است این طرح را اجرایی خواهیم کرد.
    به گفته وی دراین دوره همکاران در شش رشته ورزشی فوتسال،والیبال،شنا، شطرنج، دو ومیدانی، تنیس روی و شنا با یکدیگررقابت خواهند کرد.
    وی درپاسخ به این سووال که چه گروهی قضاوت این رقابت ها را برعهده خواهد داشت، تصریح کرد: برای جلوگیری از جانبداری و یا شائبه قضاوت های نادرست، از داوران ملی دررشته های فوتسال و والیبال دعوت به عمل آورده و آنان قضاوت این رقابت ها را برعهده خواهند داشت تا مشکلی پیش نیاید درسایر رشته ها نیز از توانمندی همکاران پیشکسوت سود خواهیم برد.
    مدیر امور منابع انسانی درخصوص میزان آمادگی همکاران برای انجام سه روز رقابت فشرده نیز گفت:تمام سعی ما برآن است که این رقابت دربالاترین سطح فنی برگزار شود از این رو از همکاران درخواست می کنیم با آمادگی جسمانی مطلوب دراین مسابقات حضور پیدا کنند.
    سلامی درخاتمه تاکید کرد: اعضای کمیته فنی این رقابت ها را ازنزدیک مشاهده و براساس نظرات آنان از تیم ها ونفرات برتر برای شرکت دررقابت های کارکنان دولت دعوت به عمل خواهیم آورد.
    یازدهمین دوره رقابت های فرهنگی ورزشی کارکنان بیمه ایران به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس این مجموعه هشتم مهرماه درخزرآبادساری برگزارمی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی