عصر بازار

قرارداد بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با صندوق بازنشستگی کشوری به صورت حق العمل کاری است

عصر اعتبار- مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ پیشنهاد طرح تجمیع مصارف ( هزینه های درمانی ) در حوزه بیمه پایه سلامت ایران و بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ را ممکن و موجب بهینه سازی روند ارائه خدمت رسانی دانست.

قرارداد بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با صندوق بازنشستگی کشوری به صورت حق العمل کاری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اظهار داشت: با تجمیع هزینه های درمانی در مورد بیمه شدگان مشترک بیمه سلامت ایران و بیمه آتیه سازان حافظ می توان در مراکز تشخیصی- درمانی طرف قرارداد این طرح را به صورت آزمایشی اجرا کرد. دکتر سید مرتضی ادیانی گفت: اجرای این طرح را می توان به دو روش انجام داد، یا وصول سرانه توسط یگ ارگان صورت گیرد و یا رسیدگی به اسناد یکپارچه شود و پرداختی ها به مراکز تشخیصی – درمانی همزمان و یا توسط یک ارگان انجام شود.
    وی ضمن تأکید به نوع قرارداد صندوق بازنشستگی که قرارداد حق العمل کاری است، اذعان داشت در قرارداد سال قبل و فعلی، این شرکت هیچگونه سرانه ای از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت نکرده و اعتبارات مربوطه در اختیار صندوق می باشد.
    دکتر ادیانی افزود: شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در ازای پذیرش اسناد بازنشستگان، انعقاد قرارداد با مراکز تشخیصی – درمانی و رسیدگی اسناد، کارمزد دریافت می نماید.
    مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ یادآور شد: تفاوت قرارداد بازنشستگان کشوری با سایر قراردادهای بیمه تکمیلی در این است که در این مدل، قرارداد به صورت سرانه ای نیست در نتیجه ما میزان و سقف تعهدات
    بسته های خدمتی را برای این بیمه شدگان تعریف و تعیین نمی کنیم.
    دکتر سید مرتضی ادیانی همچنین متذکر شد: حتی در قراردادهای سرانه ای نیز بر اساس درخواست بیمه گذار و مبلغ سرانه، بسته خدمتی و سقف خدمت تعیین می شود.
    وی گفت: در قراردادهای مربوط به سازمان بازنشستگی کشوری ما در ازای فرایند رسیدگی به اسنادی که انجام می دهیم، حق الزحمه دریافت کرده و دخالتی در میزان تعهدات سازمان بازنشستگی نداریم.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی