عصر بازار

ساختمان مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون افتتاح شد

عصر اعتبار- به منظورساماندهی وافزایش سطح کیفیت و کمیت برگزاری دوره های آموزشی بانک توسعه تعاون ساختمان مرکز آموزش وپژوهش و همچنین سیستم مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS)باحضورمدیرعامل ، اعضاء هیات مدیره ،مشاوران ومدیران بانک افتتاح و راه اندازی گردید .

ساختمان مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جعفر مشکی مدیرمرکزآموزش و پژوهش  بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تبریک  اعیاد قربان و غدیر  خاطرنشان کرد : در فرایند آموزش و پژوهش ارکان مختلفی  شامل فراگیران ،مدرسان ، محتوی آموزشی و  فضای آموزشی  جهت برگزاری دوره های مثبت و  پویا  بریکدیگر تاثیرگذار می باشند  که با ایجاد این مرکز  این زنجیره کامل  گردید و از این پس می توانیم دوره های  آموزشی مستمری را با کیفیت  مناسبی  برگزار نماییم .

    مدیرمرکزآموزش ضمن تشکر از دیدگاه مدیریت در خصوص اهمیت به بحث  آموزش و پژوهش در بانک توسعه تعاون افزود : با توجه به تغییر  چارت سازمان ،ضرورت  ایجاد این مرکز کاملا  مشهود بود که  از همان ابتدا با نیازسنجی های صورت گرفته،  برنامه ریزی و طراحی برای ایجاد این مرکز آغاز شد  و با استفاده از تجربیات اساتید  مجرب ، در شورای عالی آموزش و پژوهش پیشنهادات لازم  درخصوص  راه اندازی این مرکز ارائه گردید  که با مساعدت و همراهی مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره  امروز شاهد به ثمر رسیدن این تلاشها می باشیم  .

    مشکی افزود : این مرکز به دنبال این است تا با انجام پژوهشهای کاربردی و مسئله محور موانع بانک در تحقق  اهدافش را از پیشرو بردارد و به عنوان یک یار استراتژیک در راستای  اهداف بانک حرکت  نماید .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی