عصر بازار

دیدار مدیر عامل بانک توسعه تعاون با معاونین امور شعب در استان ها

عصر اعتبار- محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی که با حضور معاونین امور مدیریت شعب استانها و برخی از مدیران ستادی به منظور بررسی عملکرد بانک در ۶ ماهه اول سال ۹۴ در ساختمان آموزش برگزار شد، اظهار داشت: این گردهمایی ها فرصت خوبی برای نزدیکی افکار و تبادل اطلاعات بین مدیران ارشد و معاونین در بانک به شمار می رود .

دیدار مدیر عامل بانک توسعه تعاون با معاونین امور شعب در استان ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی افزود: جهت استفاده از ظرفیت های بانک توسعه تعاون در بازار رقابتی امروز باید رشد و توسعه مناسبی از لحاظ ارائه خدمات ویژه به مشتریان و همچنین توسعه کمی و کیفی شعب در دستور کار قرار داد تا به تدریج به اهداف عالیه بانک که ارائه خدمات مطلوب به تعاونیها و همراهی با دولت در جهت افزایش اشتغال مولد در کشور می باشد گام برداریم.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون ،مشتری مداری ، تحرک ، انگیزه ، نشاط و ایجاد تحول مثبت را از جمله وظایف اصلی یک مدیرموفق عنوان کرد و افزود : دارا بودن اعتماد به نفس برای انجام کارهای نو و همچنین جسارت انجام ریسکهای کنترل شده با توجه به اهداف و اساسنامه بانک از جمله مواردی است که مدیران و معاونین باید به آن توجه داشته باشند .

    سهمانی با بیان این مطلب که شعب به عنوان ویترین و پیشانی بانک که نشان دهنده شخصیت ، محتوی و خدمات بانک می باشند افزود : نحوه برخورد با مشتریان ، ارائه خدمات به موقع و با کیفیت و پاسخگویی درست و مناسب با توجه به ضوابط و مقررات بانک و شناسایی مشتریان خوش حساب و ارزش آفرین از جمله وظایفی است که باید  علاوه بر روسای شعب معاونین امور شعب هم  بر آنها کنترل و نظارت داشته باشند .

    در آخر رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون به تشریح سیاست ها و برنامه های آتی بانک پرداخت و تلاش بیشتر همکاران در افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع و همچنین پرداخت تسهیلات با اعتبارسنجی مناسب و  وصول مطالبات معوق را یادآور شد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی