عصر بازار

عرضه بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بیمه ایران با همکاری ایرانسل

عصر اعتبار- بیمه ایران عرضه بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی را با همکاری شرکت ایرانسل آغاز کرد.

عرضه بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بیمه ایران با همکاری ایرانسل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بیمه نامه به منظوردسترسی سریع و ارزان تر شهروندان به خدمات بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی از سوی این مجموعه طراحی و دراختیارهموطنان قرار داده شده است.
    دراین طرح روزانه 2500 ریال از اعتبار شارژ مشترکان ایرانسل متقاضی خرید این بیمه نامه کسر و به عنوان حق بیمه بیمه نامه های آتش سوزی به حساب بیمه ایران منظور می گردد.
    این بیمه نامه پوشش خطرات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، زلزله، سیل، توفان و سرقت اثاثیه را در برخواهد داشت.
    سقف تعهدات بیمه ایران دراین بیمه نامه بابت خسارت وارده به ساختمان 500 میلیون ریال،اثاثیه منزل مسکونی 300 میلیون ریال و سرقت اثاثیه(با شکست حرز) 50 میلیون ریال می باشد. علاقه مندان برای بهره مندی از پوشش این بیمه نامه باید کد #999* را با خطوط ایرانسل شماره‌گیری و با اعلام کد ملی، کد پستی یا شماره تلفن ثابت منزل، تحت پوشش این بیمه قرار گیرند. شماره بیمه‌نامه بلافاصله پس ازثبت کد پستی بیمه گذار، دراختیار وی قرارخواهد گرفت و این بیمه نامه در تمامی شعبات بیمه ایران در سراسر کشور اعتبار دارد.
    براساس این گزارش، امکان صدور بسته بیمه‌ نامه آتش سوزی منازل مسکونی برای هر شماره ملی و کد پستی، فقط یک‌بار است اما از طریق یک خط ایرانسل می‌توان برای کدهای پستی مختلف این بیمه‌نامه را تهیه کرد.
    مدت اعتبار این بیمه نامه ازتاریخ صدور یک ساله بوده و عرضه آن از اول شهریورماه سال جاری آغاز شده است.
    اطلاعات تکمیلی درباره بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی در پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی بیمه ایران به نشانی www.iraninsurance.ir و همچنین مرکز تماس بیمه ایران به شماره 09668 قابل دسترسی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی