عصر بازار

به مناسبت دومین سالگرد تاسیس بیمه سرمد صورت گرفت:

برگزاری جلسه هم اندیشی با گروه انرژی سپهر و معرفی بیمه گذار برتر

عصر اعتبار- در آستانه دومین سالگرد تاسیس بیمه سرمد و به مناسبت عید سعید غدیر خم، جلسه هم اندیشی با گروه انرژی سپهر برگزار شد و بیمه گذار برتر توسط مدیر عامل این شرکت معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

برگزاری جلسه هم اندیشی با گروه انرژی سپهر و معرفی بیمه گذار برتر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ضیافت نهاری به میزبانی این شرکت که روز شنبه 94/7/11 با حضور علیرضا هادی مدیر عامل، محمد تقوی نژاد عضو هیات مدیره، معاونین و مدیران فنی بیمه سرمد از یکسو و مدیران عامل شرکت های گروه انرژی سپهر و هیات همراه آنان از سوی دیگر در محل همایش های رایزن برگزار شده بود، مهندس محمد زالی مدیر عامل شرکت پتروشیمی سبلان به عنوان «بیمه گذار برتر» بیمه سرمد معرفی شد.

    علیرضا هادی، مدیر عامل بیمه سرمد در این مراسم با بیان اینکه این شرکت در تاریخ 92/8/1 مصادف با عید سعید غدیر خم پروانه فعالیت خود را در کلیه رشته ها از بیمه مرکزی ج.ا.ا دریافت نمود، گفت: این شرکت در طی دو سال فعالیت خود در راستای اهداف سهامداران و موسسین خود و بر اساس سیاست گذاری های هیات مدیره محترم در مسیری گام برداشته است که به عنوان یک برند خوشنام و معتبر در صنعت بیمه کشور شناخته شود.

    وی ادامه داد: توجه به مشتری و پاسخگویی به نیازهای او از اهداف اصلی بیمه سرمد است که همواره مورد توجه مدیران و کارشناسان این شرکت قرار دارد که می تواند تمایز رقابتی را برای این شرکت در بازار بیمه کشور به ارمغان آورد.

    مدیر عامل بیمه سرمد همچنین از حضور این شرکت به عنوان راهبر کنسرسیوم در چندین قرارداد بزرگ بیمه ای با وجود مدت کوتاه فعالیت خبر داد.

    هادی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه یک توانگری مالی با نسبت 464 درصدی با تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال 1393 اشاره کرد و گفت: کسب این موفقیت در حالی برای دومین سال متوالی توسط بیمه سرمد به دست آمده است که شرکت های بیمه با نسبت بالاتر از 100 درصد در این جایگاه قرار می گیرند.

    وی ادامه داد: آیین نامه توانگری مالی شرکت های بیمه، توانایی بیمه گران را در پذیرش ریسک محاسبه و مورد ارزیابی قرار می دهد که بیمه سرمد در میان همه شرکت های بیمه فعال در سرزمین اصلی به لحاظ نسبت درصد کسب شده در جایگاه نخست قرار دارد.

    مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه سخنان خود به پرداخت دو خسارت بزرگ در سال های 93 و 94 اشاره کرد و گفت: پرداخت خسارت 20 میلیارد ریالی به نیروگاه منتظر قائم در سال 93 و پرداخت خسارت 37 میلیارد ریالی به ریسندگی تابناز اصفهان در سال 94 ظرف کمتر از یک ماه، نشان دهنده توجه ویژه به مشتریان از مرحله صدور بیمه نامه تا اعلام، ارزیابی و پرداخت خسارت می باشد.

    هادی همچنین بیمه سرمد را شرکت بیمه ای دانست که پیش از آن که برای مشتریان یک بیمه گر باشد، مانند یک مشاور عمل می کند و ادامه داد: این شرکت به دنبال جلب اعتماد بیمه گذاران است و در جهت تحقق این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

    در ادامه این مراسم مهندس تسلطی، مدیرعامل شرکت برق و انرژی سپهر، ضمن تشکر از میزبانی بیمه سرمد، به معرفی گروه انرژی سپهر و معرفی زمینه فعالیت این گروه پرداخت و مختصری از اقدامات و فعالیت های مجموعه خود را تشریح کرد.

    وی در ادامه سخنان خود دومین سالگرد تاسیس بیمه سرمد را مصادف با عید سعید غدیر خم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این شرکت در آغاز سومین سال تاسیس خود همچون گذشته به موفقیت های چشمگیری نایل آید.

    در پایان این مراسم مهندس محمد زالی مدیرعامل شرکت پتروشیمی سبلان به عنوان «بیمه گذار برتر» بیمه سرمد معرفی و با اهدای لوح تقدیر توسط مدیر عامل این شرکت مورد تقدیر قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی