عصر بازار

کانون شرکت های لیزینگ ایران

پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی برگزار گردید

عصر اعتبار- پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی در محل کانون شرکت های لیزینگ ایران برگزار گردید.در این جلسه مهندس روح الله جراحی رئیس کمیته اجرایی از اعضاء خواست تا درخصوص وظایفی که به عهده گرفته اند توضیح دهند .

پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی برگزار گردید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، د ر ابتدا شهاب پورعباس سرگروه مالی با اشاره به جدول جذب اسپانسر از طریق شرکتهای عضو گفت: با تهیه جدول مذکور از شرکتهای عضو خواسته شده است که شرکتهایی که ارتباط نزدیک کاری با آنها دارند را به کمیته اجرایی معرفی نموده تا اعضاء مالی بتوانند با انها رایزنی نمایند و در این خصوص همکاری خوبی از سوی اعضاء صورت گرفته است.همچنین عبدالناصرغفاریان درخصوص عناوین مهم و محورهای سخنرانی های همایش توضیح داد.

    در ادامه محمود گزینی راجع به فضای نمایشگاه جانبی همایش گفت: طبق بررسی های صورت گرفته فضای کافی برای این امر وجود دارد و نتایج نهایی این موضوع در جلسه آینده اعلام میشود.سپس مریم مرجان درمورد تبلیغات پوستر همایش گفت: جهت پوشش تبلیغاتی هرچه بیشتر همایش میتوانیم باتوجه به بودجه پیش بینی شده و حصول شرایط، از پایگاه هایی چون سایتهای پربیننده، نشریات تخصصی، اس.ام.اس سنتر، گروه های مجازی، بیلبورد و نیز سایت های شرکتهای زیرمجموعه جهت این مهم استفاده نمائیم.

    وی همچنین گفت چنانچه مصوب شود که کارگاه های جانبی همایش برگزار گردد، کارگاه هایی مانند کارگاه تأمین مالی از طریق صکوک، فرابورس، اوراق مشارکت و . . . کارگاه روشهای مختلف لیزینگ از لحاظ بازاریابی و فروش و نوع فرایند آن و نیز کارگاه فاصله نرخ موثر و نرخ تأمین و روشهای مختلف آن پیشنهاد میشود. در پایان مقرر گردید:

    1ـ دبیرخانه همایش پیگیری های لازم درخصوص جمع آوری عملکرد شرکتهای عضو کانون را در دستور کار خود قرار دهد و سپس فایل نهایی آن را در اختیار آقای شاکری(لیزینگ پارسیان) قرار دهد.

    2ـ آقای شاکری (لیزینگ پارسیان) فایل نهایی مربوط به عملکرد شرکتهای عضو را آنالیز نماید تا در روز همایش به صورت اسلاید نمایش داده شود.

    3ـ آقای گزینی درمورد فضای نمایشگاه جانبی همایش ، آمار تکمیلی خود را درجلسه آتی ارائه نماید.

    4ـ آقای غفاریان نتایج بررسی های خود در خصوص عناوین و محورهای مهم سخنرانی های روز همایش را درجلسه آینده گزارش نماید.

    5ـ چگونگی تبلیغات و پوشش رسانه ای قبل و بعد از همایش جمع بندی و آماده گردد.

    اسامی حاضران:

    آقایان: روح الله جراحی (رئیس جلسه – جامع سینا) ، سیدشهاب پورعباس (امید)، سیدرسول صیدایی(لیزینگ ایران)، علی شاکری(لیزینگ پارسیان)، عبدالناصر غفاریان (لیزینگ شهر)، آرش ستاری و مهدی صابری (کانون )؛ محمود گزینی (لیزینگ انصار)، محمد نوربخش محمدی (آریادانا)، موسی الرضا موسی-زاده(ماشین آلات سنگین ایرانیان)، علیرضا ربیعی(بهمن لیزینگ)

    خانم ها: عاطفه ساسانی (دبیر جلسه - کانون) ، مریم مرجان(لیزینگ ایران خودرو)، مریم کاظمی (کانون )؛

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو