عصر بازار

بیمه سرمد؛ حامی طلایی اولین همایش بین المللی سیاست های صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال

عصر اعتبار- بیمه سرمد به عنوان حامی طلایی در اولین همایش بین المللی سیاست های صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال که با حضور ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم صنعت و معدن و جمع کثیری از مقامات ارشد کشور در عرصه اقتصادی، اساتید دانشگاه از سراسر جهان و همچنین مدیران و مسئولین کارخانجات و صنایع بزرگ کشور در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر ماه سال جاری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شده بود، حمایت به عمل آورد.

بیمه سرمد؛ حامی طلایی اولین همایش بین المللی سیاست های صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، این شرکت با ایجاد غرفه در نمایشگاه مربوط به این همایش، به معرفی محصولات خود به مدعوین پرداخت و پرسش های بیمه ای آنان را پاسخ گفت که با استقبال قابل توجه مدعوین و شرکت کنندگان مواجه شد.

    همچنین تندیس ویژه این همایش توسط جناب آقای دکتر رضوی، معاون وزیر محترم صنعت و معدن به این شرکت اهدا شد.

    بر اساس این گزارش، اولین کنفرانس بین المللی سیاست های صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال با هدف تبادل نظر در مورد سیاست های صنعتی و تجاری مکمل سیاست های اقتصاد کلان اتخاذ شده توسط دولت و به منظور اطمینان از رشد بلندمدت اقتصاد صادرات محور و اشتغال زا روزهای ١٨ و ١٩ مهرماه در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

    تبادل نظر در مورد سیاست های در دست تدوین تجاری و صنعتی برای رشد پایدار صادرات محور و اشتغال زا در ایران و دستیابی به پیشنهادات مشخص جهت توسعه صنعتی و تجاری برای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.
    محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا رضوی رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، پروفسور جاستین لین اقتصاددان بانک جهانی و مسعود میری مشاور اقتصادی رئیس جمهوری، در این همایش حضور داشتند. در این همایش همچنین میزگردهای تخصصی با حضور استادان دانشگاه و فعالان صنعت و اتحادیه های تجاری برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی