عصر بازار

تجارت الکترونیک در کشور گسترش می یابد

عصر اعتبار- سامانه اینترنتی بازار مهر با هدف ارایه خدمات نوین به متقاضیان و گسترش تجارت الکترونیک در کشور راه اندازی شد.

تجارت الکترونیک در کشور گسترش می یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، با راه اندازی این سامانه متقاضیان می توانند با ثبت اطلاعات خود در پروفایل، کالای مورد نیاز خود را سفارش و با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن محصول درب منزل دریافت کنند.
    پس از ثبت سفارش مشتریان و ارایه کد رهگیری، به طور مجدد با خریداران برای اطمینان از خرید کالا تماس حاصل می شود.
    مرتضی حسینی قائم مقام این شرکت الکترونیکی در خصوص راه اندازی این سامانه در جمع خبرنگاران افزود: این سامانه با 39 نمایندگی در تمام استان های کشور فعال است.
    وی اظهار داشت: متقاضیان تهرانی کالای مورد نظر خود را در صورتی که تا ساعت 12 ظهر سفارش دهند ظرف مدت چهار ساعت دریافت خواهند کرد اما مشتریان سایر استان با سفارش کالا می توانند محصول خود را ظرف مدت 24 ساعت دریافت کنند.
    وی تصریح کرد: در حال حاضر این فروشگاه الکترونیکی با شرکت های معتبر قرارداد منعقد کرده تا کالاهای مورد نیاز مشتریان خود را از جمله محصولات دیجیتالی شامل تبلت های هوشمند، جدیدترین لپ تاپ ها را با قیمت های مناسب عرضه کند.
    به گفته وی، همچنین مشتریان می توانند در سریعترین زمان ممکن بیمه نامه ها و خرید شارژ را از طریق این فروشگاه الکترونیکی خریداری کنند.
    وی ادامه داد: برای ارایه خدمات مناسب و حمایت از مشتریان 9 درصد ارزش افزوده توسط این شرکت پرداخت می شود و از مشتریان این فروشگاه مبلغی بابت ارزش افزوده کالا دریافت نمی شود. درآمد ناشی از خرید مشتریان این فروشگاه صرف کمک های نیکوکارانه خواهد شد.
    وی تاکید کرد: کالاهای عرضه شده توسط این فروشگاه به مدت هفت روز دارای گارانتی است و در صورت داشتن مشکل خریداران می توانند کالا را مرجوع کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی