عصر بازار

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری تاکید کرد

مزایای پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از مشارکت و همفکری شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در تمامی مراحل برنامه‌ریزی و اجرای برنامه پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با اجرای این برنامه امیدواریم شاهد کاهش دوره پرداخت و برقراری عدالت بیشتر در زمان پرداخت باشیم.

مزایای پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسن صادقی  مشخص شدن همپوشانی‌ها و پیش‌گیری از تخلفات احتمالی را از دیگر مزایای اجرای این برنامه عنوان و اظهار کرد: بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی اموال و منابع مالی این سازمان را متعلق به خود می‌دانند و از هرگونه اقدام و برنامه‌ای که باعث حفظ و صیانت از این دارایی‌ها و پیش‌گیری از سوءاستفاده احتمالی شود، استقبال می‌کنند.

    وی همچنین کوتاه شدن دوره پرداخت مستمری را زمینه ساز افزایش عدالت در زمان پرداخت ارزیابی کرد و افزود: دوره زمانی طولانی 20 روزه‌ای که در گذشته برای پرداخت حقوق در نظر گرفته شده بود، باعث بروز مشکلات زیادی در اجرای برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی می‌شد و عملیات اداری این سازمان را دچار مشکل می‌کرد.

    صادقی پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را باعث شفافیت بیشتر گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: امیدوارم حساب‌های متعددی که واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی داشتند با اجرای این برنامه تجمیع شوند و شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سلامت اداری در سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی