عصر بازار

گزارش عملکرد شش ماهه اول سالجاری بانک توسعه صادرات منتشر شد

عصر اعتبار- همزمان با روز ملی صادرات، گزارش آماری عملکرد و فعالیت شش ‌ماهه اول سال‌جاری بانک توسعه صادرات به شیوه مقایسه ای به منظور بررسی افت و یا رشد شاخص ها منتشر شد.

گزارش عملکرد شش ماهه اول سالجاری بانک توسعه صادرات منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، تا پایان شهریور ماه سال جاری مانده تسهیلات بانک  102.340میلیارد ریال است.

    براساس این گزارش مانده تسهیلات در پایان شهریورماه سال گذشته 95.343 میلیارد ریال بوده است که افزایش 7 درصدی این عدد نسبت به سال گذشته  ناشی از نرخ برابری دلار به ریال در بخش ارزی است.

    مانده تسهیلات ارزی بانک در شهریور ماه سال گذشته بالغ بر 2.758 میلیون دلار بوده است که در سال جاری با 3 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر 2.656میلیون دلار است.

    لازم به ذکر است از کل  102.340میلیارد ریال مانده تسهیلات 21 درصد معادل 21.855 میلیارد ریال ، تسهیلات ریالی است و 79 درصد مبلغ مذکور معادل 2.687 میلیون دلار تسهیلات ارزی بانک را شامل می‌شود.

    تسهیلات پرداختی تا پایان شهریور ماه سال جاری بالغ بر 26.692 میلیارد ریال می‌باشد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد نشان می‌دهد که این رشد نیز ناشی از ارزش برابری دلار به ریال است.

    لازم به ذکر است تسهیلات پرداختی در شهریور ماه نسبت به سال گذشته  16 درصد رشد داشته است. تسهیلات پرداختی تا پایان مردادماه بالغ بر 22.970 میلیارد ریال است.

    در بخش منابع تامین مالی جهت اعطای تسهیلات با توجه به سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی در بانک، تسهیلات اعطایی از این محل نیز طی 6 ماه ابتدای سال‌جاری 275 میلیارد ریال بوده است.

    در بخش ارزی نیز از محل منابع صندوق توسعه ملی عملکرد 6 ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته و بالغ بر 74 میلیون دلار است.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی