عصر بازار

مدیرعامل بیمه ایران خواستار حضور فعال و مسئولانه بانوان شرکت در جهت رشد و تعالی آن شد

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران خواستار حضور فعال و مسئولانه بانوان شرکت در جهت رشد و تعالی آن شد

مدیرعامل بیمه ایران خواستار حضور فعال و مسئولانه بانوان شرکت در جهت رشد و تعالی آن شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، سید عباس حسینی درنخستین گردهمایی بانوان بیمه ایران که با حضور جمعی از بانوان مدیر و کارشناس شرکت برگزار شد ضمن اشاره به مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص بیمه توسعه افزود: بیمه ایران با بسیج تمام امکانات در اختیار خود تلاش می نماید همزمان با واگذاری بخشی از اموال و دارایی های شرکت بیمه توسعه، مشکلات بیمه شدگان و زیان دیدگان شرکت فوق را برطرف نماید، خواستار همکاری بیشتر مدیران و سهامداران شرکت یاد شده در این خصوص خواستار شد.
    به گفته وی بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها شرکت بیمه ای دولتی کشور علاوه بر فعالیت های اقتصادی ، به وظایف و مسوولیت های اجتماعی خود نیز واقف است و با جدیت آن را پیگیری می نماید، اشاره کرد که در موضوع حادثه امسال حجاج در مناء از جمله اولین دستگاه هایی بودکه در اجرای منویات رهبری معظم انقلاب و دولت تدبیر و امیدو در جهت، تسلی خاطر بازماندگان این عزیزان در زمانی که حق بیمه مربوط نیز دریافت نشده است نسبت به پرداخت250 میلیون ریال بصورت علی الحساب به خانواده ها و بازماندگان شهدا مناء پرداخت نموده است.
    وی در ادامه افزود: در بُعد اقتصادی نیز به طور حتم جایگاه بیمه ایران و بطور کلی صنعت بیمه باید در اقتصاد کلان کشور تغییر پیدا کند .
    به اعتقاد وی جایگاه بیمه ایران در حوزه صنعت و بازار بیمه ای کشور نسبت به گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است به نحوی که ما باید مزیت های جدیدی را متناسب با ویژگی های هزاره سوم در شرکت بوجود بیاوریم که درغیر این صورت امکان تداوم فعالیت و حضور ارزشمند بیمه ایران در بازار کشور را از دست خواهیم داد.
    وی با بیان ضرورت تبلور اراده بانوان در شرکت برای پیشرفت، ازآنان درخواست کرد: در پیشبرد اهداف شرکت سهیم باشند تا از توانایی آن ها به نحو مطلوب استفاده شود و به طورحتم در دوره جدید این فرصت دراختیار بانوان شرکت قرارخواهد گرفت.
    به گفته وی ملاک موفقیت بیمه ایران توجه همزمان به مسئولیت های اجتماعی و سود آوری شرکت است و بانوان با توجه به داشتن دقت بالا،آرامش، صبر و شکیبابی،آراستگی وتواضع، مناعت طبع،پاکی و پاک دستی می توانند در این مهم به شرکت کمک کرده و تاثیرگذار باشند.
    وی درادامه خواستار افزایش سطح توانگری مالی، توسعه رفتار حرفه ای، الکترونیکی شدن فعالیت های بیمه ای، سرعت عمل در صدور و رسیدگی به خسارت و ارتقای کیفیت خدمات، وصول مطالبات و بهبود کیفیت پرتفوی در شرکت متبوعش شد.
    رییس هیات مدیره بیمه ایران درخاتمه همچنین خواستار تشکیل کمیته ای از بانوان برای ارائه راهکارهایی جهت حل مشکلات موجود وتعالی هرچه بیشتر شرکت شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی