عصر بازار

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ،به مناسبت ماه محرم و واقعه کربلا طی پیامی بر ادامه راه سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش تاکید کرد.

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، درپی  متن این پیام را در مشاهده می فرمایید.

    «بسم رب الشهدا و الصدیقین»

    باری دیگر، نفخه ی عزای حسینی در گوش جان پیروان مکتبش ولوله برپا کرده است . محرم، با درس های عبرت آموز و آموزه های گهربارش چون فرصتی گرانقدر بر دل و جان شیعیان خیمه گسترده و بند بند جانمان در رثای مظلومیت کربلائیان مویه سرداده است.

    محرم، بزرگداشت ایمان و ایثار و رشادت است و کربلا، مکتب عشق و بندگی در پیشگاه حق تا از یاد نبریم که ذات اقدس باریتعالی ما را مکلف ساخته است تا به بهای جان در راه احقاق حقوق مسلمین مبارزه کنیم، امر به معروف و نهی از منکر را چون سلاحی در راه سازندگی به کار گیریم و نمود آن را با تلاش برای اصلاح رفتار و کردار خود در عرصه کار و فعالیت و خدمت رسانی محقق سازیم.

    همکاران عزیز و همراهان پرتلاش، ما خانواده بانک کشاورزی شاگردان رشادت منبر حضرت زینب (س) ، فرزندان روشنگری مکتب حضرت سجاد (ع) و پیروان سربلند کربلای ایثار امام حسین (ع) و یارانش هستیم .

    بانک کشاورزی همواره خود را وامدار مکتب امام حسین (ع) می داند چراکه انقلاب اسلامی ایران برخاسته از مدرسه عشق کربلا بوده است و شهدای گرانقدر انقلاب پای در مسیری نهادند که کربلائیان با خون پاک خود آن را نشان داده بودند. امنیت و آرامشی که امروز با تکیه بر آن می توانیم در راه سازندگی، تولید و شکوفایی گام برداریم  و توفیق خدمت رسانی به جامعه مقدس کشاورزی را داشته باشیم ، تماما برخاسته از درس های گهربار عاشورا  است.

    از درگاه پروردگار توفیق می طلبم تا میراث ارزشمند کربلا روشنگر راهمان باشد و در کنار یکدیگر هم دل و هم زبان در مسیر حق و انصاف و عدالت گام برداریم و برای خدمت به مردم عزیز و آبادانی کشور پر افتخارمان  تلاش کنیم .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی