عصر بازار

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از مجتمع مطهری،قرارداد های خاص و معاونت اجرایی مدیریت بیمه های اتومبیل

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از مجتمع مطهری،ایثارگران قراردادهای خاص و معاونت اجرایی شرکت متبوعش بازدید وازنزدیک درجریان فعالیت های بیمه ای این مجتمع ها قرارگرفت.

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از مجتمع مطهری،قرارداد های خاص و معاونت اجرایی مدیریت بیمه های اتومبیل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، سید عباس حسینی دیروز(چهار شنبه) درمجتمع ایثارگران قراردادهای خاص، معاونت اجرایی مدیریت بیمه های اتومبیل ومجتمع شهید مطهری بیمه ایران حاضر شد و با مدیران ،کارشناسان وکارکنان این مجتمع ها ازنزدیک گفت و گو کرد.

    مدیرعامل بیمه ایران در این بازدید بر همکاری با بانک های عامل وطرف قرارداد با این مجموعه درخصوص دریافت حق بیمه وپرداخت خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان تاکید کرد.
    سید عباس حسینی با اشاره به اینکه بیمه شدگان و زیان دیدگان باید در کمترین زمان ممکن به حقوق حقه خود دست پیدا کنند، تصریح کرد:پس از تعیین میزان خسارت ذینفعان و زیان دیدگان باید با استفاده از کانال های ارتباطی بین بانک های عامل و این مجموعه غرامت درکمترین زمان ممکن به حساب ذینفعان منظورگردد.
    وی ادامه داد: برای رفع این موضوع باید جلسات هماهنگی با نمایندگان بانک های عامل برگزار و راهکار مناسب دراین خصوص تهیه و به سرعت اجرایی شود.
    مدیرعامل بیمه ایران همچنین از ارائه راهکارهای خلاقانه در شرکت متبوعش استقبال کرد و افزود:درهمین ارتباط کارشناسان و کارکنان واحدهای اجرایی با توجه به ارتباط نزدیکی که با بیمه گذاران،زیان دیدگان و شبکه فروش دارند می توانند با ارائه راهکارهای مناسب وخلاقانه در افزایش میزان رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان به ما کمک کنند.
    به اعتقاد وی کارشناسان واحدهای اجرایی با استفاده از خدمات الکترونیکی علاوه برکاهش گردش کار در شعبات می توانند مراجعه حضوری بیمه گذاران برای دریافت خدمات بیمه ای را به حداقل برسانند.
    حسینی با بیان اینکه بدنبال همکاری های استراتژیک با سایر شرکت های بیمه ای به منظور گسترش بازار بیمه ای وفعالیت درحوزه هایی که تاکنون بیمه ها وارد آن نشده اند هستیم،افزود:امیدواریم این همکاری ها بیش از بیش توسعه یابد. وی درادامه و در خصوص برنامه های مدیریت جدید، به منظور افزایش کیفیت خدمات بیمه ای به بیمه گذاران در شرکت متبوعش، گفت:خوشبختانه مردم ایران به دنبال کیفیت مطلوب خدمات بیمه ای هستند برهمین اساس درنظر داریم بیمه نامه های جدید متناسب با نیاز های آن ها ایجاد کنیم.
    درادامه مدیران و کارکنان این مراکز ضمن تشکر وابراز خرسندی از حضوررییس هیات مدیره و مدیرعامل درفضایی صمیمی،نظرات،پیشنهادات ومشکلات خود را با مدیریت عامل در میان گذاشتندکه مورد استقبال قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی