عصر بازار

افخمی:

بانک صنعت و معدن بانکی با کمترین شعبه در نظام بانکی کشور و با عملکردی درخشان است

عصر اعتبار- علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک صنعت و معدن، بانکی با کمترین شعبه در نظام بانکی کشور ،اما تأثیرگذار و با عملکردی درخشان در زمینة تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای و صنعتی است.

بانک صنعت و معدن بانکی با کمترین شعبه در نظام بانکی کشور و با عملکردی درخشان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی که به منظور بررسی چالش‌های موجود در مسیر صنایع آذربایجان غربی و به همراه هیأتی متشکل از معاونین و اعضای هیأت مدیره بانک صنعت و معدن در این استان حضور یافته افزود: این بانک تلاش می‌کند در راستای سیاست‌‎ها و اهداف دولت نقش مؤثری ایفا کند.
    افخمی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن در سال‌های اخیر مبلغ ٢ میلیارد و ١۰۰ میلیون دلار برای ٧ طرح فولادی و مبلغ یک میلیارد و ١٢۰ میلیون دلار برای ٣ طرح پتروشیمی مسجد سلیمان، مهاباد و ایلام تأمین اعتبار کرده است که همة این‌ها از طرح‌های زیرساختی توسعه کشور محسوب می‌شوند.
    وی با بیان این که حتی تأمین مالی یک پروژه می‌تواند به صورت چشمگیری در فضای اجتماعی و اقتصادی یک شهرتأثیرگذار باشد گفت: تأمین مالی پتروشیمی مسجد سلیمان موجب ایجاد اشتغال برای بیش از یکهزار نفر درکشور شده است.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: مجموع تأمین اعتبار صورت گرفته توسط بانک‌های کشور، از طریق صندوق توسعه ملی به ٦ میلیارد دلار بالغ شده که مبلغ ٤ میلیارد و ١۰۰ میلیون دلار آن به این بانک تعلق دارد.
    افخمی بیان داشت: بانک صنعت و معدن در مقایسه با جذب سپردة انجام شده در آذربایجان غربی، تسهیلات بسیار بالایی را به صنایع این استان تخصیص داده است.
    وی گفت: تفویض اختیار، یکی ار روش‌های نوین مدیریتی است و می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف بانک داشته باشد.
    افخمی ابراز امیدواری کرد که بانک صنعت و معدن در فضای پس از تحریم که فرصت مناسبی است برای استفاده از امکانات بین‌المللی بتواند نقشی به مراتب مؤثرتر را در راستای مأموریت توسعه‌ای خود ایفا کند.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید را موفق توصیف کرده و افزود: این سیاست‌ها موجب کاهش تورم، رونق تولید و ایجاد فضای رونق اقتصادی در کشور شده است.
    استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد بانک صنعت و معدن در آن استان گفت: آذربایجان غربی از استعداد زیادی برای توسعه صنعتی و اقتصادی برخوردار بوده و مساعدت بانک‌ها در این مسیر ضروری است.
    سعادت با بیان این که عملکرد بانک صنعت و معدن نشان‌دهنده توان بالا در فعال‌سازی قابلیت‌های صنعتی کشور است خواستار همکاری بیشتر این بانک با صنعتگران آن استان شد.
    گفتنی است افخمی در این سفر از شرکت‌های مارال صنعت جاوید،‌ محورسازان و نیروگاه ترکیبی ارومیه بازدید کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی