عصر بازار

سارق کارت‌های عابر بانک را شناسایی کنید

عصر اعتبار- پلیس آگاهی پایتخت از مردم خواست تا مردی را که با شیوه‌ای ماهرانه اقدام به سرقت کارت عابر بانک و رمز کارت شهروندان کرده و اقدام به خالی کردن حساب آنان کرده بود، شناسایی کنند.

سارق کارت‌های عابر بانک را شناسایی کنید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایسنا، در تاریخ بیستم مرداد ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 125یوسف آباد به مأموران اعلام کرد که جوانی پس از برداشت رمز عابربانک، به شیوه‌ای ماهرانه کارتش را سرقت و مبلغ هفت میلیون تومان از آن برداشت کرده است که در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برای دریافت پول به عابربانک شعبه امیرآباد مراجعه کردم. شخصی با سوءاستفاده از غفلت من، رمز عابربانک مرا برداشته و در ادامه با شگردی خاص کارت مرا سرقت کرد و نهایتا مدعی شد که کارت توسط دستگاه ضبط شده است و در حالیکه قصد داشتم تا فردای آن‌روز برای گرفتن کارت به شعبه بانک مراجعه کنم، پس از گذشت یک ساعت و با دریافت پیامک بانکی متوجه شدم که در چندین مرحله مبلغ هفت میلیون تومان از حسابم برداشت شده است.

    با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بانکی و تأیید مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 35 ساله شدند که به شیوه ای ماهرانه اقدام به سرقت کارت عابربانک مالباخته کرده بود، در ادامه ، با بررسی تراکنش مالی حساب عابربانک متعلق به مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در خیابان پیروزی و خیابان کریم خان شدند که این جوان در دو نوبت اقدام به خرید سکه و طلاجات از آنها کرده بود.

    بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به‌دست آمده از متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21865649 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

    همچنین از کلیه شکات و مالباختگان دیگر که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می شود تا برای پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی