عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

بسیج منشا خدمات ارزنده درکشور است

عصر اعتبار- علی‌اشرف افخمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: سازمان بسیج به دستور حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته و بسیج همواره در تمام عرصه های مختلف به عنوان یک بازوی کارآمد توانسته است منشا خدمات ارزنده ای درکشور باشد.

بسیج منشا خدمات ارزنده درکشور است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،وی که در مراسم معارفه نادر ابوالقاسمی، فرماندة جدید پایگاه مقاومت بسیج این بانک سخن می‌گفت افزود: تغییرات و جابجایی‌ها امری طبیعی است اما آنچه که ثابت و پایدار می‌ماند وحدت کلمه در زمینة‌ تعالی بانک، پیشرفت کشور و تلاش در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب است.
    افخمی در ادامه با اشاره به خدمات بانک صنعت و معدن در تأمین مالی طرح‌های صنعتی تصریح کرد: آثار تلاش‌های بانک ما ایجاد شغل در کشور است و این امر موجب ایجاد شادابی، آرامش و امنیت می‌شود.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن که در جمع اعضای هیأت مدیره و معاونین بانک صنعت و معدن و مسؤولان مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت سخن می‌گفت بیان داشت: با ایجاد هر شغل یک سد مقابل توطئه‌های خارجی ایجاد می‌شود.
    وی در ادامه از زحمات شهریار فرجی، فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج بانک قدردانی کرده و گفت: ایشان در سال‌هایی که مسؤولیت این پایگاه را برعهده داشت منشأ خدمات زیادی بوده است.
    چراغی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم با تبیین رویکردهای جدید سازمان بسیج گفت: هم‌اکنون شرایط اقتصادی کشور ایجاب می‌کند که همه نیروها به سمت تولید و مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال حرکت کند.
    وی افزود: هدف ما تخصصی کردن بسیج برای استفاده از ظرفیت این سازمان است و معیار ما در انتخاب فرمانده جدید پایگاه هم به لحاظ تخصصی و هم تجربه کاری است که ایشان دارند.
    فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت خدمات شهریار فرجی را قابل قدردانی توصیف کرده و تصریح کرد: ایشان می‌توانند همواره به عنوان یک بسیجی پیش‌کسوت در کنار ما به بسیج خدمت کنند.
    نادر ابوالقاسمی، فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج بانک صنعت و معدن در مراسم مزبور ضمن تشکر از خدمات فرمانده سابق پایگاه گفت: بسیج نهاد و تشکیلاتی است که فرهنگ و مؤلفه‌های مخصوص به خود رادارد. وی افزود: یکی از مؤلفه‌های فرهنگی بسیج شناخت موقعیت و درک شرایط زمانی و مکانی و حضور خالصانه در صحنه است.
    ابوالقاسمی تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین چالش‌ها، چالش اقتصادی و فرهنگی است و ما امیدواریم که در پایگاه مقاومت بسیج بانک برنامه‌های خوبی را تهیه و اجرا کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی