عصر بازار

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد:

به دنبال ایجاد انگیزه و استفاده از خلاقیت همکاران هستیم

عصر اعتبار- معاون امور مناطق به همراه معاون بازرسی و پشتیبانی بانک مهر اقتصاد از ستاد سرپرستی و شعب استان همدان بازدید کردند.

به دنبال ایجاد انگیزه و استفاده از خلاقیت همکاران هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در این بازدید ضمن دیدار و تبادل نظر با کارکنان ستادی استان و بررسی عملکرد منطقه ای مدیران بر ارزیابی عملکرد مدیریت های ستاد به صورت کاربردی و برآورد تاثیر عملکرد هر یک بر کارائی و بهره وری استان تاکید کرد.

    مزدارانی با بیان اهمیت و نقش بانک در رشد و توسعه صنعت کشور، شناسائی شاخص های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اقدام منطقه ای و محاسبه حاشیه سود هر بخش را از وظایف اصلی بانک ها دانست و افزود: با توجه به سودآوری طرح های مشارکتی باید به سمت اعطای تسهیلات در این حوزه حرکت کنیم.  

    معاون امور مناطق در ادامه خاطر نشان کرد: کارکنان شعب در خط مقدم ارائه خدمات و ارتباط با مشتری و ارباب رجوع قرار دارند از اینرو باید با مرتفع نمودن دغدغه های معیشتی و رفاهی همکاران، آن ها را برای انجام امور محوله و ارائه خدمات مطلوب تر به سپرده گذاران یاری کنیم.

    مزدارانی با تاکید بر ایجاد ارتباط با بانک ها و بررسی لحظه ای عملکرد شعب، خطاب به مدیران استان، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد یک بنگاه اقتصادی ارزشی است لذا باید تلاش نماییم در جابجایی ها شان آن ها را حفظ کرده و چنانچه مشکلی در خصوص همکاران وجود داشت با انتقال سریع آن و انجام پیگیری های لازم، نقش حمایتی خود را بهتر ایفاء کنیم.

    وی لزوم طراحی محصول متناسب با فرهنگ، اقتصاد و درآمد مردم منطقه را امری اجتناب ناپذیر توصیف کرد و ابراز داشت: ما به دنبال تهییج، ایجاد انگیزه و استفاده از خلاقیت تمامی همکاران از طرق مختلف هستیم.

    معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد، پیشگیری را عاملی مهمتر از درمان دانست و بر دقت هرچه بیشتر در خصوص عقد قراردادهای مختلف تاکید کرد. 

    در ادامه، غلامرضا نجمی – معاون بازرسی و حسابرسی بانک - تدوین ماموریت و اولویت های راهبردی همچون تقویت فرهنگ نظام پذیری، شفافیت، قانون مداری، پاسخگوئی، مسئولیت پذیری و تمرکز بر کنترل های پیشگیرانه را موجب بهبود ساختارها در راستای یکپارچگی و افزایش اثر بخشی دستگاه نظارت و کنترل در بانک دانست. 
    نجمی با تاکید بر لزوم افزایش قابلیت اعتماد به اطلاعات، رعایت قوانین و مقررات و حفاظت از دارائی ها را از اهداف کنترل های داخلی دانست و افزود: اجرای هرچه بهتر و اثربخش تر قوانین و مقررات و ترویج فرهنگ نظارت و کنترل از اهداف آموزشی و اجرائی معاونت بازرسی و حسابرسی می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی