عصر بازار

معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن در گفتگو با " عصر اعتبار":

۹۰ درصد صنایع کوچک از تسهیلات بانکی برخودار شده اند

عصر اعتبار: بطحایی گفت: بانک صنعت و معدن تلاش کرد تا در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، به حدود ۹۰درصد از صنایع کوچک، تسهیلات تخصصی ارائه کند.

۹۰ درصد صنایع کوچک از تسهیلات بانکی برخودار شده اند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳:۰۰

    سید محمد بطحایی معاونت بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن با اشاره به عملکرد بانک مربوطه به منظور حمایت از بخش خصوصی به "عصر اعتبار" اعلام کرد: تلاش شده تا تسهیلاتی تخصصی، به صنایع کوچک و متوسط ارائه شود؛ به همین منظور است که در سال گذشته معادل 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات از ین بانک به این بخش  تزریق شد.
    وی ادامه داد:  بیشترین تسهیلات ارائه شده از سوی بانک صنعت و معدن نیز مربوط به طرح و بخش های پتروشیمی وفولاد است.
    بطحایی نرخ و روند میزان تسهیلات ارائه شده در  بانگ صنعت و معدن را صعودی دانست و گفت: در 6 ماهه اول سال 94 نیز این بانک حدود 1600 هزار میلیارد تومان تسهیلات را به بنگاه ها و صنایع کوچک و متوسط ارائه کرد که پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته  حدود 2 برابر رشد  داشته است.
    این  فعال صنعت بانکداری کشور فعال کردن حوزه های کوچک اقتصادی را از اهداف  اصلی بانک صنعت و معدن دانست و گفت:  هم اکنون فضای اقتصادی کشورمان در شرایط بحرانی به سر می برد که نیازمند مدیریت است. از این رو می توان با حمایت از صنایع کوچک و متوسط  و تزریق نقدینگی به این بخش ها، نفسی تازه را در اقتصاد کشورمان جاری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی