عصر بازار

درخواست پلیس آگاهی از شهروندان؛

سارقان مغازه صوتی تصویری را شناسایی کنید

عصر اعتبار- مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی اجازه انتشار عکس متهمان سرقت از مغازه صوتی تصویری در خیابان شریعتی از شهروندان در خواست کرد در صورت شناسایی متهمان اطلاعات خود را در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

سارقان مغازه صوتی تصویری را شناسایی کنید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، 19 اردیبهشت ماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع سرقت از یک مغازه صوتی تصویری در خیابان شریعتی دو راهی قلهک به کلانتری 124 اعلام شد.

    مالباخته در اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت 21:30 شب گذشته مغازه خود را تعطیل کردم تا اینکه ساعت 8 امروز و از طریق تماس تلفنی یکی از مغازه داران خیابان شریعتی اطلاع پیدا کردم که کرکره مغازه باز شده و شیشه آن نیز شکسته است!! بلافاصله خودم را به مغازه رسانده و مشاهده کردم که قفل درب ورودی تخریب شده و سارق یا سارقین اقدام به سرقت چندین دستگاه تلویزیون های LCD ، LED و سیستم های سینما خانواده کرده اند.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مغازه» و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 3 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سرقت و در کمال تعجب اطلاع پیدا کردند که محل سرقت مجهز به دوربین های مداربسته و سیستم های هشداری نبوده است  اما در ادامه تحقیقات میدانی خود موفق به شناسایی تعداد دیگری از مراکز تجاری در محدوده محل سرقت شدند که مجهز به سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته شده بودند .

    در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکی 19 اردیبهشت ماه به محل سرقت مراجعه ، پس از تخریب قفل کرکره و شیشه مغازه، بدون هرگونه نگرانی از وجود سیستم هشداری و یا دوربین های مداربسته در داخل مغازه اقدام به سرقت از داخل آن کرده اند.

    مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری سارقین، دستور انتشار تصاویر بدست آمده ی از سارقین از سوی مقام  قضائی صادر شده است، از شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر این اشخاص شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت (مخفیگاه) و یا محل های تردد آنها دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 21865678 و 21865633 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی