عصر بازار

دکتر شهیدزاده در گردهمایی رابطان ایثارگران بانک کشاورزی:

عملکرد بانک کشاورزی بر پایه فرهنگ ایثارگری استوار است

عصر اعتبار- گردهمایی رابطان ایثارگران بانک کشاورزی با هدف آشنایی رابطان استانی با مشاور جدید مدیرعامل در امور ایثارگران و تبیین استراتژی و برنامه اجرایی حوزه ایثارگران، صبح دوشنبه ۲۵ آبان با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، جمعی از مدیران بانک و رابطان استانی امور ایثارگران در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.

عملکرد بانک کشاورزی بر پایه فرهنگ ایثارگری استوار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهیدزاده در این مراسم بهترین روش برای صیانت از خون شهدا را عملکرد ایثارگرانه و جهادی دانست و گفت: عملکرد بانک کشاورزی بر پایه ایثارگری استوار است و تامین 95 درصد اعتبار مورد نیاز بخش کشاورزی در شرایط بحران اقتصادی کشور موید این مطلب است.

    وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت محدود به دوران جنگ نیست بلکه هدف خود را برتر از دیگران ندانستن و خود را وقف یک هدف بزرگ و مقدس کردن است و این فرهنگ ما را ملزم می کند وقتی نیاز به آبادانی و رونق اقتصادی در مملکت وجود دارد برای رفع آن بسیج شویم.

    شهید زاده ضمن ابراز خرسندی از اینکه در بانک کشاورزی پیام شهدا و ایثارگران زنده نگه داشته شده و فرهنگ ایثارگری نهادینه شده است ، بخش بزرگی از این موهبت را مرهون وجود همکارانی از خانواده شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: رفتار و گفتار ما باید به گونه ای باشد تا این فرهنگ به نسل های بعد نیز منتقل شود.

    وی افزود: فرهنگ جهادی باید در تمام حوزه ها توسعه یابد و جهاد اقتصادی که مقام معظم رهبری  مطرح فرموده اند یکی از اولویت های بسیار مهم جهادی است.

    شهید زاده با اشاره به این که  تامین نیازهای روستاییان و کشاورزان به عنوان پشتوانه های انقلاب از اهم اهداف بانک کشاورزی است، گفت: فرهنگ جهادی حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس باعث شد که در آن ایام متعاقب اینکه هر واحد تولیدی در حوزه کشاورزی و دامپروری تخریب می شد ، جهادگران آن را دوباره می ساختند و این روحیه برگرفته از فرهنگ ایثارگری و آموزه های جهادی عاشورا بود.

    وی در ادامه سخنان خود تقویت بنیه علمی ایثارگران را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: ایثارگران بایستی در توانمندسازی خود نیز ایثارگرانه پیشقدم شوند تا برترین افراد از لحاظ علمی، عملی و اخلاقی در جامعه باشند .

    شهید زاده مراجعه مردم و اعلام نیاز آن ها را فرصتی گرانبها برای عبادت دانست و با استناد به فرمایش حضرت علی (ع) گفت: برطرف نکردن نیاز کسی که به ما مراجعه کرده است کفران نعمت است و بایستی مراقب باشیم کفران نعمت نکنیم و به نیت نزدیکی به پروردگار و برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز تولیدکنندگان بخش کشاورزی را برطرف کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی