عصر بازار

تفاهم نامه همکاری میان بانک توسعه تعاون و بانک آینده

عصر اعتبار- در راستای ایجاد هم افزائی، افزایش کیفیت و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از ظرفیت های مشترک ، تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون وبانک آینده به امضاء رسید .

تفاهم نامه همکاری میان بانک توسعه تعاون و بانک آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد علی سهمانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه آن را نقطه عطفی در جهت افزایش تعامل فی مابین عنوان نمود و خاطر نشان کرد: بانک ها باتوجه به وظایف مشابهی که در ارائه خدمات به مشتریان دارند این امکان برای آنها فراهم است تا در چارچوب فعالیتهای سندیکائی و ایجاد تمرکزدرحوزه های مختلف همکاری های مثبتی را انجام دهند.
    سهمانی با اشاره به بسترها و ظرفیتهای موجود در دو بانک توسعه تعاون وآینده خاطرنشان کرد : انجام همکاریهای دوسویه درکلیه زمینه ها و همچنین توسعه همکاریها دررابطه با صندوق توسعه ملی و افزایش ارتباطات بین بانکی می تواند سبب پیشرفت و  ارتقای هردوبانک گردد
    سهمانی برگزاری جلسات هم اندیشی،درسطحهای مدیریتی وکارشناسی را در جهت یافتن زمینه های همکاریهای مشترک بسیار موثر خواند و افزود : همکاری در حوزه بانکداری الکترونیکی و ارزش آفرینی برای مشتریان دو طرف از موارد مهمی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت . 
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون مشارکت در تامین مالی پروژه های بزرگ به صورت سندیکایی ،  تبادل اطلاعات در حوزه آموزش، پژوهش و نیزهمکاری در راستای مدیریت بهینه نقدینگی و قبول چک های دو طرف را  از جمله مفاد این تفاهم نامه برشمرد .
    در ادامه رسول اف مدیر عامل بانک آینده نیز افزایش تعامل با بانک توسعه تعاون ، را موجب برکات خیر خواند و افزود: رقابت در عین رفاقت از جمله مهارت های مهمی است که باید فرا گرفته شود تا با استفاده از ظرفیت های مشترک خدمات مناسب تری را به مشتریان ارائه داد.
    وی افزایش نقاط دسترسی و پایین آوردن قیمت تمام شده خدمات را سبب افزایش رضایت مشتریان خواند و در ادامه با تاکید بر اهمیت انعقاد تفاهم نامه افزود: امید است تا با ایجاد مسیرهای پیش رو تفاهم نامه های چند جانبه نیز گسترش پیدا کند تا علاوه بر افزایش توان رقابتی، سبب توسعه نوآوریها ، تنوع خدمات و محصولات گردد
    رسول اف با بیان اینکه بنگاهها ضمن حفظ استقلال ، منافع وسودآوری خودمی توانند در مسائل کلی باهم هماهنگ شوند افزود : انجام سرمایه گذاری های مشترک، فعالیت های سندیکائی ،توسعه فناوری های همزمان از جمله موارد قابل پیگیری می باشد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی