عصر بازار

برنامه های ویژه شرکت بیمه رازی به مناسبت روز بیمه

عصر اعتبار- شرکت بیمه رازی به مناسبت سیزدهم آذرماه، روز بیمه، تسهیلات و برنامه های وِیژه ای را در رشته بیمه های زندگی برای کلیه هموطنان در سراسر کشور تدارک دیده است.

برنامه های ویژه شرکت بیمه رازی به مناسبت روز بیمه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرشید بخشی معاون  فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی با اعلام خبر مذکوراظهار داشت: شرکت بیمه رازی به مناسبت  فرا رسیدن سیزدهم آذر و روز بیمه، در راستای توسعه بیمه های زندگی در جامعه  و  همچنین عرضه خدمات بیمه ای به هموطنان عزیز برنامه ها و تسهیلات  ویژه ای را فراهم نموده است .

       معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود:  به مناست روز بیمه و نیز با توجه به نگاه  وِیژه  شرکت بیمه رازی  به بیمه های زندگی؛ سومین جشنواره فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت تحت عنوان جشنواره امید از روز شنبه 14 آذر ماه سال   جاری آغاز خواهد شد. در این جشنواره برای خریداران  بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی  تسهیلات ویژه ای از جمله تخفیف و برخورداری از جوایز ارزنده  پیش بینی شده است .

        بخشی گفت:  علاوه بر برگزاری سومین جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی،  طرح جدید بیمه این شرکت در حوزه بیمه های زندگی  با نام  بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه فرزندان به عنوان " طرح امید " نیز به همین مناسبت از طرف شعب و  نمایندگان شرکت در سراسر کشور عرضه خواهد شد که در این طرح ضمن ارائه کلیه  پوشش های بیمه ای متعارف در صنعت بیمه،  پوشش پرداخت مستمری در صورت  فوت بیمه گذار و  همچنین  معافیت بیمه گذار  از پرداخت حق بیمه و... نیز  به عنوان پوشش های تکمیلی در این بیمه نامه اضافه شده است.

         معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی در پایان یاد آور شد که جزئیات و شرایط برگزاری سومین جشنواره فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری این شرکت  و همچنین مزایا و شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه فرزندان به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه رارزی ابلاغ شده است و کلیه هموطنان جهت اطلاع از این شرایط می توانند به شعب و نمایندگی های  شرکت بیمه رازی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی