عصر بازار

گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته

عصر اعتبار- نخستین قرارداد ثبت شده متعلق به آپارتمانی ۱۶۵ متری در شهرک آزمایش است که به قیمت متری ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش رفته است. قیمت کل این آپارتمان یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.

گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، هفته گذشته قرارداد فروش 7آپارتمان میلیاردی به ثبت رسید. بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران با وجود آنکه همچنان بیشترین حجم خرید و فروش‌ها متعلق به آپارتمان‌های ارزان قیمت است اما تعداد معاملات میلیاردی ثبت شده در محدوده زمانی 5 تا 12 آذر ماه حدود 7 معامله است.

    نخستین قرارداد ثبت شده متعلق به آپارتمانی 165 متری در شهرک آزمایش است که به قیمت متری 6 میلیون و 780 هزار تومان به فروش رفته است. قیمت کل این آپارتمان یک میلیارد و 120 میلیون تومان است. همچنین آپارتمانی در محله ولنجک به متراژ 195 متر به قیمت 2 میلیارد و 80 میلیون تومان به فروش رفت.
    در معامله دیگری در محله امانیه (منطقه 3) آپارتمانی 154 متری، یک میلیارد و 35 هزار تومان فروخته شد. اما گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته، آپارتمانی 285 متری در محله فرمانیه، حصار بوعلی بود که 4 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش رفت. همچنین هفته گذشته در محله نصر گیشا آپارتمانی 172متری به قیمت یک میلیارد و 160میلیون تومان فروخته شد. فروش میلیاردی دیگری که به ثبت رسیده، آپارتمانی در محله سهرودی باغ صبا است که متراژ آن 199 متر است و 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش رفته است. در این هفته همچنین آپارتمانی 194 متری در محله پسیان به قیمت 2 میلیارد و 500میلیون تومان به فروش رفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی