عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

کنترل و نظارت بر محیط کاری کمک می کند تا سازمان سالمتر، شادابتر و بدور از حاشیه ها، بهتر عمل نماید

عصر اعتبار- سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سمینار سراسری ادارات حراست، بازرسی، حقوقی و مبارزه با پولشویی اظهارداشت: کنترل و نظارت بر محیط کاری کمک می کند تا سازمان سالمتر، شادابتر و بدور از حاشیه ها، بهتر عمل نماید و بازرسان و ناظران شبکه بانکی باروحی بیدار به منظور پیشگیری از تخلفات، اجرای صحیح قوانین و بخشنامه ها را بررسی می کنند.

کنترل و نظارت بر محیط کاری کمک می کند تا سازمان سالمتر، شادابتر و بدور از حاشیه ها، بهتر عمل نماید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سمینار سراسری ادارات حراست، بازرسی و حسابرسی داخلی، حقوقی و پیگیری مطالبات و مبارزه با پولشویی و معاملات مشکوک با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره، پرتو افکنان عضو هیات مدیره و سایر مدیران و روسای ادارات مرکزی و نمایندگان دوایر ستادی استان ها در محل سالن جلسات بانک قرض الحسنه مهر ایران به مدت 2 روز برگزار شد.

    دولتی در این همایش فرارسیدن ایام ربیع الاول و تقارن آن با سالگرد تاسیس بانک را مایه امیدواری و عامل شکوفاهی هر چه بیش از پیش در تحقق اهداف و برنامه های بانک دانست.

    وی بیان داشت: همه شاخص هایی که در یک بانک پویا باید وجود داشته باشد، در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز موجود است و ما به عنوان ارائه دهنده سرویس و خدمات بانکی، ملزم به رعایت کلیه نکات و توجهات تعیین شده در قالب بخشنامه ها و نظارت بر عملکرد هستیم.

    وی تصریح کرد: کنترل و نظارت به منظور اجرای صحیح قوانین و بخشنامه ها از اهمیت و توجه خاصی برخوردار است تا مجرای تخلفات شناسایی و پیگیری گردد.

    سیامک دولتی با اشاره به نقش بازرسان و دستگاه های نظارتی تاکید کرد: کنترل و نظارت به ما کمک می کند تا محیط سالمتر و بدور  از حاشیه ای را داشته باشیم.

    وی ادامه داد: هرگز اجازه ندهید کار کنترل و بازرسی به نقطه ای برسد که به مسائل شخصی ارتباط پیدا کند و مطمئن باشید کسانی که مسئولیت نظارتی و مدیریتی خود را با انتظارات شخصی آلوده می کنند در انجام کارهایشان موفقیتی بدست نخواهند آورد و در بانک، با آن ها برخورد خواهد شد.

    دولتی تاکید کرد: ما وظایف خود را باید طبق قوانین و مقررات انجام دهیم و از قدرتی که به واسطه پست سازمانی در اختیار داریم باید برای انجام امور و پیشبرد اهداف سازمان نمائیم.

    وی در ادامه گفت: یک بازرس باید از پویایی و توانایی ویژه ای بهرمند باشد تا بتواند مجرای مشکلات و معضلات مغفول مانده را شناسایی و در نهایت نسبت به پیشگیری و رفع آنها اقدام کند.

    سیامک دولتی اضافه کرد: در مجموعه و نظام بانکی کشور همیشه یک روح بیداری وجود دارد که در آن نمی توان به صورت بلند مدت تخلفی را مخفی کرد و چنانچه در یک دوره بازرسی مسئله ای مورد غفلت قرار بگیرد حتما در دوره بعدی کشف و مرتفع خواهد شد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: در کنار وظایف سنگین ناظران و بازرسان در راستای بررسی ها و دقت های عملیاتی، باید به وظیفه دیگری که حفظ انسجام مجموعه می باشد نیز توجه داشت.

    وی ادامه داد: برگزاری این گردهمایی بخشی از هماهنگی های انجام شده به منظور ارتقاء و افزایش همکاری های ادارات و نهادهای نظارتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که می تواند به پیشرفت بانک کمک کند، اما دستیابی به مطلوبیت بیشتر مستلزم آموزش نیروی انسانی و برگزاری کلاس های تخصصی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی