عصر بازار

برگزاری نهمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- نهمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات با حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، در محل دفتر کار وی برگزار شد.

برگزاری نهمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پدرام رییس هیات مدیره، غفاری و پرتو افکنان اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی بانک در این جلسه حضور داشتند.

    ارائه گزارش در خصوص دستاوردهای نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش و عملکرد بانک در ایام اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، بیان تجربیات موفق استان قم و موانع پیش رو در حوزه بازاریابی، گزارش آمار عملکردی استان ها در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تعیین تکلیف و جمع آوری دستگاه های پوز فروشگاهی ناکارآمد، پیاده سازی سیستم گزارشات داشبورد مدیریت و مشتریان، بررسی نرم افزارهای موجود و غیره از محورهای مطرح شده در این دوره از شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک بود.

    دولتی در نهمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در ستاد اربعین و اداره روابط عمومی و بازاریابی بیان داشت: حضور پر شور بانک در ستاد اربعین و استقبال از زائران مرقد مطهر حضرت ابا عبداله الحسین (ع) در واقع لبیک به ندای رهبری (مدظله العالی) در مقابله با فاجعه منا و رفتارهای گروهک های تکفیری بود.

    وی با اشاره به آمار قرائت شده در خصوص عملکرد پوزهای فروشگاهی گفت: در زمینه انفورماتیک و خدمات الکترونیک بانک، همواره استفاده از دستگاه های پوز و خودپرداز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اقدامات شایسته ای در رابطه با فعال نمودن و جابجایی دستگاه های پوز فروشگاهی کم کارکرد صورت پذیرد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره با طرح رویش باور اظهارداشت: این طرح برای آن دسته از خیرینی است که به کمک در بخش های خاص مانند: ازدواج، مسکن، رفع مایحتاج ضروری و سلامت نیازمندان علاقمند هستند اما هرگز آنقدر پول نداشته اند که بتوانند خواسته معنوی خود را محقق کنند.

    وی افزود: چنانچه این دسته از خیرین در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاری نمایند، بانک به نیابت از آنها در بخش های مختلف همچون تامین قسمتی از هزینه های درمان بیماری های خاص و غیره با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از نیازمندان جامعه حمایت می نماید.
    در پایان این جلسه غفاری و پرتوافکنان اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص موارد مطرح شده نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی