عصر بازار

بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان هرمزگان

عصر اعتبار- اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه جمعی از مدیران و روسای ادارات مرکزی در سفری ۲ روزه از ساختمان دوایر ستادی و شعب استان هرمزگان بازدید می نمایند.

بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان هرمزگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد تقی صمدی و مصطفی پرتو افکنان، اعضای هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استان ها، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و قربی رییس اداره پشتیبانی در این سفر حضور دارند.

    ارزیابی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات سر رسید شده، بررسی وضعیت عملکرد دوایر ستادی و شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به تفکیک شهرستان های استان هرمزگان و برقراری ارتباط نزدیک با کارکنان از محورهای این دوره از بازدیدها می باشد.

    شناسایی پتانسیل های موجود در جذب منابع، بازارسنجی و تخصیص بهینه منابع به مصارف، تبیین راهبردهای مناسب به منظورحرکت در چارچوب استراتژی ها و فرآیندهای توسعه ای بانک و همچنین تاکید بر اصول مشتری مداری و اخلاق حرفه ای پرسنل از دیگر اهداف مطرح شده در این سفر است.

    شایان ذکر است، کرامت ا... مصطفی پور مدیرشعب استان هرمزگان بانک قرض الحسنه مهر ایران در این سفر 2 روزه، مسئولین ادارات مرکزی را همراهی می نماید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی