عصر بازار

مدیرعامل بانک در بازدید از شعب استان خوزستان؛

نقش مؤثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوران پسا تحریم

عصر اعتبار- سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین ساعات سفر خود به استان خوزستان به همراه غفاری عضو هیات مدیره، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و مقرب مدیرشعب استان خوزستان از دوایر ستادی و شعبه مرکزی اهواز، شعبه کوی ملت، شعبه زیتون کارمندی، شعبه کیان آباد و شعبه گلستان بازدید نمود.

نقش مؤثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوران پسا تحریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بررسی آمار منابع جذب شده، تحلیل نسبت مصارف به منابع، اقدامات انجام شده در خصوص پیگیری وصول مطالبات و ارزیابی اقدامات صورت گرفته در رابطه با تحقق اهداف پیش بینی شده از محورهای این بازدید بود.

    دولتی در بازدید از دوایر ستادی و شعب استان خوزستان بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به پتانسیل های موجود در کشور و با شناسایی فرصت ها می تواند نقش بسزایی در دوران پسا تحریم  داشته باشد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه تصریح کرد: ارائه خدمات و سرویس های مبتنی بر بانکداری اسلامی از طریق شعب این بانک و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع جذب شده در سراسر کشور، علاوه بر کمک به تحقق عدالت اجتماعی موجب ارتقاء سطح رفاه، محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار، اشتغال زایی و رفع مایحتاج ضروری هموطنان می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی